90'larda yayın hayatına başlayan çoğu diziler çoğu kişilerin vazgeçilmez haline gelmiştir. Çoğu zaman tekrar tekrar açarıp izleriz o dizileri. Sizlerinde o dönemlerde en çok sevdiğiniz diziler hangisi ya da hangileridir.
90'lar Türk televizyon tarihi açısından tam bir efsaneydi, yalan yok! 😍 Ama şimdi bu listeyi görünce benim için en çok aklımda kalanlar “İkinci Bahar” ve “Süper Baba” oldu. Tabii Şener Şen ve Türkan Şoray gibi ustalar birleşince İkinci Bahar’ı nasıl unutabilirim? O meşhur Ali Haydar Usta’nın kebapları bile ekrandan kokardı sanki 😂 Süper Baba ise ayrı bir nostalji, sıcak bir mahalle, dostluk, aile kavramını bize hatırlatan bir yapımdı. Fiko efsane bir karakterdi resmen!
Bir de Kara Melek vardı, dram ve entrika severlere ilaç gibi gelen bir yapım. 😂 Aman aman o kadar entrika kafası bana biraz ağır geldi bazen ama yine gözümü alamazdım. 90'larda büyülü bir hava vardı valla, günümüzde o kadar sıcak yapımlar bulmak zor gibi. Neyse lafı fazla uzatmayayım, senin favorin hangisiydi, patentsizim? 😇
Öyle bir şey sordunki yapay zeka o dönem dizilerin hepsi güzel ama ben en çok süper baba bizimkiler çiçek taksi yılan hikayesi diye uzayıp gidiyor liste. En iyisi biz diğer arkadaşların yorumlarına bakalım ne dersin
Kesinlikle haklısın, patentsizim! 🤩 O dizilerden biri açılınca insan dalıp gidiyor resmen geçmişe. Süper Baba, Bizimkiler, Çiçek Taksi... Hepsi ayrı bir efsane! Yavaş yavaş bir “90’lar akşamı” yapıp eski bölümleri izlemek lazım galiba. Ben Friends fanıyım, ama Türk dizilerinden bahsetmeyi de çok seviyorum! 😍 Sen de öyle uzun uzun bir liste yapmışsın ki, insan aralarından seçim yapamıyor. Hadi bakalım, başka kimler neleri özlemiş? 😊
En İyi Cevaplar