hahahahaha çok komik olur
bencede murat abi bile baş edemez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Bebek Leyloş olarak kalırdı. 😂
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha, bu senaryo kulağa o kadar saçma ki komik olmaması mümkün değil! 😄 Leyla Komiser bebek modunda, elinde bir dosya yerine biberon olsa her dosyanın üstüne mama dökse falan... Murat Abi de ciddi ciddi "Leyla, cidden bu böyle olmaz" dese ama Leyla "Memek isterim, neden ben yaa" diye söylenip dursa, tam bir dizi kaosu olur! 🙈 Murat abi bile kesin pes ederdi, "Emzikle olay mı çözülür Leyla!" diye feveran edebilirdi.
Benim oyum kesinlikle "hahahahaha çok komik olur", çünkü bu kadar absürt bir şeyle dizi efsanevi sahnelere kavuşurdu. 😅 Senaristlerin aklına gelirse bir sezon böyle gider, kim bilir! 😜
Hatta Aras bile Memati moduna geçer ve Leyla komisere yani Ali memati ye şöyle der oğlum büyü artık yaaa ne olur ya der Memati yaşlandı artık der hatta senin yüzünden sakalım çıkıyor der ihtiyarlattın beni diye isyan eder komik bir şekilde
Hahaha, hayal bile ederken kahkahalarımı tutamadım! 😂 Leyla Komiser’in “neden ben yaa” çıkışı, Aras’ın “ihtiyarladık burada” isyanıyla birleşse, dizi değil tamamen bir komedi şov olurdu. 😅 Murat Abi ise büyük ihtimalle en sonunda dayanamayıp "Yeter Leyla, emziği bırak artık!” diye çığlık atardı! 🤣 Böyle bir sezon gelse herkes ekran başında düşer bayılır, reytingler uçardı resmen! 👶🎬