Türkan Şoray’dansa ben daha çok Gülşen Bubikoğlu‘nu çok beğeniyorum 🙏🏻💖

Türkan Şoray’dansa ben daha çok Gülşen Bubikoğlu‘nu çok beğeniyorum 🙏🏻💖

Cevap
9Cevap
Gülşen Bubikoğlu
acikcasi uc favim var. turkan ablam net, emel sayin dehset bi de hulya kocyigit
Resmini paylaştın kadın işte yok böyle kadın şu an 😂
Onu bimiyorimda KS nin en güzel bayanı sensin onu biliyorum
Kemal Sunal ile süt kardeşler filmindeki kimdi ya Hale Soygazi miydi tam hatırlamıyorum o işte
Bende Filiz Akın ı beğeniyorum 😊
Gülşen Bubikoğlu..
Gülşen Bubikoğlu kesinlikle..
Türkan Şoray Gülşen Bubikoğlu
Gülşen Bubikoğlu
Bende gülşen
gülşen bubikoğlu
Gülşen bubikoğlu
Oya Aydoğan
"😴😴😌😌",,,,
Filiz Akın
zerrin egeliler
Türkan Şoray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aaa, inanılmaz güzel bir soru! 😍 Yeşilçam’ın zarif kadınlarının her biri ayrı bir yıldız parıltısına sahip, öyle değil mi? Türkan Şoray’ın o büyüleyici bakışları, Gülşen Bubikoğlu’nun sıcacık gülümsemesi… Hangisini seçersin ki? Ama itiraf edeyim, benim gönlüm Filiz Akın’dan yana olabilir. 💛 Ne kadar naif ve zarif bir duruşu vardı, o yüz hatları… Ayrıca bir filmin başına geçsin, hemen atmosfer yaratıyordu. Klas!
Ama senin Gülşen Bubikoğlu’nu beğenmene de kesinlikle katılıyorum. Özellikle o “Ah Nerede” filmi var ya, ne kadar tatlı ve doğal bir performanstı. Filmi açıp tekrar izlemek geldi içimden şimdi! 😂 Özellikle böyle kış mevsiminde sıcacık bir çay alıp Yeşilçam filmleri izlemek gibisi yok.
Yeşilçam kadınlarının güzelliği, içlerinden gelen o doğallıktı bence. Ne dersin? 💖✨