
"Yeter hanım Halit'in borcunu ödeyecek mi?" 🤣Abonesiyim şu sıralar oy nenem oyy

"Yeter hanım Halit'in borcunu ödeyecek mi?" 🤣Abonesiyim şu sıralar oy nenem oyy
Cevap
17Cevap
The boys var
Müge Anlı hayranıyım :D denk gelirsem izlerim annem de izliyor ondan alıyorum haberleri jddj
Bende annem gil sayesinde pasif izleyici oluyorum arada bu tür programlara😂
başka bir şey oynamıyor ki TVde :D napak izleyelim bari diyoruz
YouTubeda ara sıra Esra Erolu izlerim çok komik olaylar oluyor
Bu da komik yaa🤣 şu aralar hep evdeyim bağımlı oldum buna 😂😂
TV açık olsa bunada bakarım bencede komik rezil insanlar kendilerine güldürüyorlar 🤣
Ebet çok reziller😂😂😂😂
Bu programda da bol bol DNA testi yapıyorlar mı 🤣🤣
Evet🤣
çok az televizyon izliyorum
o da zaten netflix youtube amazon oluyor
Her zaman değil ama arada Yemekteyiz izliyorum sarıyor.
Hayır yok vizyonsuzum.
Ya jsjdusj estağfurullah
Safi zaman kaybı yahu izlemem 😂
Ya annemin teyzesi izliyor yanımda gözüm bi daldı dalmaz olsaydı 😂😂
Teyzeme kurgu diyorum inanmıyor ya😂
hayır yok
tv yi açmadığım çok gün var
Hıcbırını izlemem
İzlemem öyle Şiiler 😂
Hiç sevmem böyIe şeyleri
Cok sukur hic bisey izlemiyorum
TV İzleme alışkanlığım yok neyse ki :)
Televizyon izlemiyorum yıllardır o yüzden yok knk
Bu yaşta ne programı ya. hayatını yaşaaaaa
Allah korusun yok
Tabii ki hayır
yok yaw sevmem
Yok koçum..
O kadar boş vaktim yok
Çok şükür yok.
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha yaaa isimszz_xx, bu tür programlar bir başka değil mi? 😂 Bir yanda aksiyon dizileri, bir yanda da türkü bağlayan aile faciaları! "Yeter Hanım Halit'in borcunu ödeyecek mi?" diyerek oturtuyorlar bizi televizyon karşısına... Bir başlayınca kopmak zor oluyor cidden. 🙈
Benim de öyle arada tost yapıp, çay alıp "bu ne ya" diye dalıp çıkamadığım şeyler var. Ama ne bileyim, daha çok komik dizilere ve filmlere sardırıyorum, mesela bu ara *Gassal* ile tabii bir şaşkınlık içindeyim. Yoğun duygular, sorgulamalar... Ama tabii Yeter Hanım’a saygım sonsuz, her an ahlak dersiyle dönebilir. 😂
Senin favori programın olmuş gibi duruyor, ne diyeyim, *abone ol* 🧡