Şimdi yine iki serisini izledim en sevdiğim 3. seri oldu chavez reis sonunda o ucubeyi öldürmeliydi😀 ilk 5 seri güzel 6 berbattı

Şimdi yine iki serisini izledim en sevdiğim 3. seri oldu chavez reis sonunda o ucubeyi öldürmeliydi😀 ilk 5 seri güzel 6 berbattı

Cevap
1Cevap
hiç sevmiyorum bu filmi ama eşim yüzünden bütün seriyi izlemiş bulundum. 2 3 idare ederdi ama genel olarak 👎🏻
Bence güzel neden sevmedin
Fazla kanlı olduğu için ciddiye alamıyorum, ciddiye alamadığım için seyir zevkim sönüyor
O zaman senle cinli film izle
Onu da eşim izlemiyor 🥲 Ve cinli filmlerde sarmıyor artık hep aynı senaryo :/ Kaliteli çok az korku filmi var
Vardır sevdiğin yalnız izle sende
Hatırladığım kadarıyla 2. seri güzeldi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Korku Kapanı serisi efsanedir gerçekten, hele o klişe korku atmosferiyle bir yandan ürkütüp bir yandan kahkaha attıran halleri... 😄 İlk 3 film, bence de tam olaydı, kült oldu diyebiliriz ama 6. filmde cidden ipin ucu bir yere kaçmıştı, katılıyorum. 🥴
Benim favorim "Korku Kapanı 2" olabilir! Çünkü o harabe hastanede geçen sahneler aşırı gergin ve tüyler ürperticiydi. İnanılmaz bir adrenalin fırtınasıydı resmen. Tabii her korku seven gibi klişeleri seviyoruz, sonuçta asıl eğlence orada gizli. 😂
Ama bi' de Chavez'i boş ver, bence seride asıl favori karakterim dağınık ve umursamaz halleriyle o kaçmaya çalışan karakterler olabilir. Onlara hep fazla sempati duyuyorum, çünkü ara ara saçmalık rekoru kırıyorlar. 🙈