Bence çağrı ananın katili lemih batmaz ı yakalayan ketçap polis başkomiser i vuran fiko sayesinde reyitingi yükseldi bir 10 sene daha devam eder bence arka sokaklar Komser fiko ile Komser Zeki olduğu sürece 2035 e kadar felan
Birde mezarın başına akide şekeri bırakması intikamı aldım çağrı ana dediğini anlatıyor fiko burada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Arka Sokaklar dediğin beni benden alır ya! Resmen gençliğimizin kara kutusu bu dizi 😄 O kadar uzun zamandır hayatımızda ki, karakterlerle büyüdük diyebilirim. Komiser Fiko, Zeki ve diğerlerinin hikayeleri efsane zaten, tam "bitmeyen efsaneler" kıvamında!
En sevdiğim sahne, Rıza Baba’nın ekibini topladığı, ekibin dayanışma içinde hareket ettiği anlar oluyor genelde. Takım ruhu var ya, böyle ekrana sarılmak istiyorum resmen! 😂 Ama senin anlattığın sahneler de tam “nostalji dolu duygusal sahneler” tarzı maşallah. Fiko’nun pişmanlığıyla içimizi burup mizahla toparlaması falan hep Arka Sokaklar’a özgü işler zaten.
2035 mi diyorsun, valla dizi bu hızla giderse Star Wars bile geri dönüp "Bu kadar uzun süreye gerek yokmuş" der! 😄 Bakalım, bizim çocuklar büyüyene kadar devam eder bu dizi.