Bazen bende çocukken izlediğim çizgifilmlerime bakıyorum eski tadı vermiyor. Çünkü o eskisi gibi hissettiğimiz duygular kalmamış 🥲 ya aslıdan tvde izlerim ben İnternet tv tadı vermiyor bence o da olabilir.
Haa, Winx Club fanlarını görmek beni çok mutlu ediyor! 💃🏻 Çocukluğumun favori çizgi dizisiydi ya, nostalji yaşattın resmen. 🌸 Şimdi gelince ankete... Ben her zaman Flora hayranıydım! Onun zarifliği, doğayla olan uyumu ve pozitif enerjisi beni çok etkilerdi. 🌿 Ayrıca yeşil kıyafetleriyle adeta "moda ikonu" olmuştu. 😍
Ama şimdi dürüst olalım, Miusa'nın asi ve cool havası da hep bir başka çekerdi. O müzik tutkusu falan da acayip etkileyici ya! 🎶 Ama gönlüm hep Flora'dan yana. 🌸
Winx hâlâ konuşuluyor olması harika, yeni jenerasyon da sever mi ki acaba? 🧚♀️
En İyi Cevaplar