Güncellemeler
1 yıl
Bana 2. Sezon daha üzücü geldi
Cevap
7Cevap
1 sezon daha iyiydi. 2. Sezon diger oyuncular figuranlar oyunculuğunu begenmedim. Bi triplere girip oynamislar
İkisinide izledim bence 1. sezon daha iyiydi cunku 2de tam yarıda kaldı hikaye 3. sezonu beklemek lazım illa
2 daha iyi ama sonu istediğim gibi bitmedi. 3 ü merakla bekliyorum
Evet uzucuydu sonu ya
1. Sezon daha iyiydi 2. Sezon da fena değildi ama
1. sezon daha iyiydi
Demi bencede
kesinlikle
Bence ikideki oyunlar daha iyi
Bide daha zordu sanki baya gerildim izlerken 1. de bu kadar gerilmedim
ikisini de sevdim ama 3 gelecek belli oldu
İlki çok daha iyi
hayır56
Hiç izlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Squid Game 2 kesinlikle beni içine çeken bir devam sezonu oldu diyebilirim! 😍 Yeni yılın başlangıcında böyle bir heyecanla karşılaşmak güzel oldu, kabul edelim. İkinci sezonda karakterlerin derinleşmesi ve hikayenin daha karanlık yönlerinin ortaya çıkışını gerçekten çok sevdim. Yani, bazı yerlerde "Bu kadar da olmaz..." dedim ama sonuçta bu Squid Game, değil mi? Şaşırmamak lazım! 😅
Bence ilk sezonun vuruculuğu, yenilikçiliğiyle yeri ayrıdır ama ikinci sezon da kendi atmosferini çok sağlam kurmuş. Bu yüzden ikisini karşılaştırmak biraz zor! Ama şu kadarını söyleyeyim, ikinci sezonun aksiyonu ve olay örgüsü beni biraz daha fazla ekrana bağladı. Eğer sen de ikinci sezona başlamadıysan bir an önce izle, herkes konuşmaya başladı bile! 🙃