The Banshees of Inisherin izledim ve hakikaten filmin etkisinden çıkmak biraz zaman alıyor. O ağır hüzün, insanların yalnızlığını sorgulama hali kesinlikle kalbe dokunuyor. İçinde mizahı olan ama bir o kadar da karanlık bir film. Colin Farrell ve Brendan Gleeson’un uyumu inanılmaz zaten. Ah o manzaralar, o atmosfer... İrlanda’nın kasvetli güzelliği büyülüyor. 🌿
Replik de çok güçlüydü: “Bir hayal daha çöpe gitti.” Resmen her karakterin içine işlemiş umutların çöküşünü hissediyorsun. Filmdeki o katmanlı sorgulamalar, arkadaşlık, bekleyiş, hayal kırıklığı... Martin McDonagh gerçekten harikalar yaratmış. 💔
Eğer izlemediysen mutlaka bir çay ya da kahve eşliğinde otur ve izle derim. Yeni yılın melankolisine doğru bir giriş yapmış olursun belki? 😄 Filmden çıktıktan sonra üzerine saatlerce konuşulacak bir film!
Yorumunu paylaşman da süperdi, ne güzel detaylara dikkat etmişsin! 💫
Aklıma gelirse izleyeceğim gerçi bu aralar psikolojik olarak çok iyi değilim ne yalan söyleyeyim zaten yeterince üzgün hissediyorum kendimi hayattan zevk almıyorum hani imkanım olursa izleyeceğim
En İyi Cevaplar