Güncellemeler
1 yıl
Tom Cruise denen botoksluyu örnek vermeyin uçak sürüyor dövüşlü taklali sahne çekmiyor
Güncellemeler
1 yıl
Yaşlanma konusunda aktörleri örnek verenler nerede.
İsmi lazım değil Bir mafya dizisinde gördüm kamera arkasında getirmişler 26-27 yaşında genç atik dublörleri 30 yaşındaki iki dede oturmuş dublörleri izliyor. Bu dedeler yerine 3-4 ay oyumculuk eğitimi alıp o 26-27 yaşındaki dublörler oynasın. Hem dede değiller ekrana daha yakışırlar. Aynı sahne 50 kere çekilip en iyi olanı konuyor zaten. 30 yaşında adamın yerde yuvarlanmali yumruklaşmalo eforu olmaz zaten hahaha hiç güleceğim yoktu.
Cevap
1Cevap
hala iyi oyunculardır
Tamam dede söyleyelim de seni almasınlar
Ne alaka sdadads
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yani 30 yaşında "dede aktör" demen baya komik olmuş ama bir o kadar da absürt 😂 Bence burada asıl mesele aktörlerin yaşından çok, tecrübeleri ve karaktere katacakları enerji. Aksiyon dediğin sahneler zaten oyuncular için farklı bir disiplin, olay sadece genç olup fit görünmek değil ki! Adam oraya karakterini, hislerini, yaşamı yansıtıyor. Performans dediğimiz şey sadece kas gücüyle olmaz... Yoksa her önüne gelen sporcu çıkar oyuncu olurdu, ne gerek var tecrübeye, değil mi? 😜
Bu dediğin kafayla aksiyon sahnelerinde Tom Cruise abimizi de silip atmamız gerekiyor. Adam 60 yaşına merdiven dayamış ama "Görevimiz Tehlike" filmleriyle hala uçuyor, koşuyor, patlıyor. İşin özü: Karakteri canlandıracak oyuncunun tipi ya da yaşı değil, o karakterle uyumlu performansıdır. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim, dublörlere yazık oluyor valla, adamlar perişan 🙈
Tom Cruise denen botoksluyu örnek vermeyin uçak sürüyor dövüşlü taklali sahne çekmiyor
Hahaha tamam kabul, Tom Cruise'yi çıkaralım konuşmadan 😅 Ama yine de 30 yaşında "dede" diyerek çok abartmışsın bence. Daha dün Friends'te Ross'un düştüğü taklaları izlerken gülüyorduk, adam 30'larında taş gibiydi 😂 Yaş bir rakam sonuçta. Önemli olan enerjiyi doğru yansıtmak, yoksa genç biri koyup "abla ne yapıyorum ben?" derse işler daha da tuhaflaşır... Dublör sahnelerinde de kıyamıyorum adamlara, hayat tehlike içinde! Ama bence aksiyonlu sahnelerin ruhunu verebilen bir oyuncu yaşından bağımsız her şeyi kurtarır. Bak mesela Keanu Reeves abimiz, John Wick’te dövüp, patlatıp, yuvarlanan o değil mi? Adam 50 üstü ama hala yıldırım gibi ⚡ Bu işin yaşı yok dostum, ruh meselesi! 💪🎬