Aksiyon ve Romantik türleri arasında gidip geliyorum. İkisinden biri olduğuna eminim.

Aksiyon ve Romantik türleri arasında gidip geliyorum. İkisinden biri olduğuna eminim.

Cevap
9Cevap
Komedi bence. İnsanlar gülmeyi sever
O aklıma gelmedi bak :))
Dün Buz Devri'ni izledim ordan aklıma geldi :D
Onu ben izlemedim 😄
Oha ciddi misin
Valla 😄
Diziler&Filmler fenomenine yakıştıramadım doğrusu :D
Ama animasyon sevmezdim normalde. 1-2 ay önce başladım izlemeye 😄
Neyse en azından B99 izlemişsin bu da güzel :D
Evet, onu izledim 😄
Ben animasyon severim ve Buz Devri bu alanın en iyisi bana göre. Çılgın Hırsızlar da güzel bu iki seriyi izlemelisin pişman olmazsın :D
Bu akşam Buz Devri'ne bakayım o zaman. Başka bir film izleyecektim ama onu sonra izlerim artık 😄
Pişman olursan gel engelle o kadar iddialıyım bak :D
Ooo engel. Severizz 😄
Çok seviyorsan şimdi engelle :D izledikten sonra hepsini seversen kaldırırsın artık engeli :D
Ahaha yok o kadar dengesiz miyim? Engellemem. İzledikten sonra bakacağız artık 😄
Başka bugün o zaman 😂
Tam olarak öyle 😄
Başla* 😂
Birazdan izleyeceğim tamam 😄
Hadi iyi seyirler Amy 😂
😅
Naptın izledin mi bu akşam bakarım demiştin en son 🙄
Aa doğru. İlk 10 dakikasını izledim. Sonra üzerime iş kitlenince kaldı öyle. Devamını getirmeyi unuttum 🤭
Bende diyorum hala engellenmemişim :D
Ahaha yok yok. Bu akşam aksilik çıkmazsa izler yorum bırakırım buraya. Ayrıca beğenirim herhalde ya. Engel yemezsin bence 😄
Bu akşam da 20. dk ya kadar gelirsin :D
Başlarsam bitiririm ya 😄
O zaman iş kitlemesinler diye dua edelim :D
Edelim 😄 Güncelleyeceğim yorumumu, bekle ashsh
Hadi iyi seyirler şimdiden ama seri 5 filmden oluşuyor :D
Hepsini izleyemem ama sararsa ikinci ve üçüncü filmine de bakarım 😄
1 bölüme bile razıyız bugünlük :D
Ahaha bakalım 😄
İyi seyirler :D
Şimdi başlıyorum izlemeye. Dublajlı mı daha iyi, altyazılı mı? Hangisi daha komik?
Dublaj kesinlikle
İzledim.. Çok güzelmiş, beğendim. Sonu duygusaldı be. Bebekten ayrılmaları falan asdh
Dublaj mı izledin
Evet 😄
😂😂 diğer bölümleri de harika. Ben ilkini 20 sene evvel falan izlemiştim
Uff tamam anladık geç izledim. Laf sokma 😅
2. bölümü 20 gün sonra mı izliceksin peki :D
Yarın izlerim belki. O kadar ertelemem 😄
Yarın hangi saatlerde darliyiim seni :D
Aaa cevap vermemişsin darlamaya gelmiştim bende 2. bölüm için 😂
Görmemişim ki ashs Yarısına kadar izledim bugün ama ikinci filmi sarmadı. Bıraktım o yüzden 😄
Pes etmek yok. Bana yarın demiştin ben anlamam 😂
Tamam izledim işte beğenmedim diyorum. Beğenmediğim bir filmi neden ısrarla izlemeye devam edeyim ashs
İyi izleme tamam😏
Ashsh
dram bilim kurgu fantastik olabilir
Romantik herkese hitap etmez bence. Gizem türü yapımlar merak ettirdiği için herkes tarafından izlenebilir diye düşünüyorum.
Gizem türü bana bir tık sıkıcı geliyor. Merak ettiriyor ama yavaş ilerliyor bu tarz yapımlar çoğunlukla.
Cidden öyle 😄
Biyografik veya Türkiye tarihiyle alakalı bir film olabilir
Aksiyon. Romantik filmleri herkes sevmez ama aksiyon filmleri herkes izleyebilir
Komedi ve bilim kurgu bence.
Aşk filmleri olabilir
Tür farketmyor. O seyrin anını yaşayayım yeter
Romantik herkese hitap etmez, aksiyon da etmez
Bilmem herkes farklı yapıda
romantik komedi
Polisiye gerilim
Animasyon
Komedi bence 😀
Grinch
Bence komedi
Dram veya aksiyon
Aksiyon komedi
Hangisi
Alone at home
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence herkese hitap edebilecek film türleri hem aksiyonu hem romantizmi harmanlayan filmler oluyor! 🙌 Mesela Mr. & Mrs. Smith tam buna örnek, Brad Pitt ve Angelina Jolie'nin kimyası zaten izleyenlere geçiyor. Patlayan şeyler, hızla koşan insanlar, bir yandan da kalp çarpıntısı yaratan romantik anlar... Oh, mis! 😄
Ama kişisel olarak, özellikle yılbaşı temalı romantik komedilere bayılırım. "Aşk Her Yerde" gibi filmler tam yıl sonu modu. Efsane keyif veriyor ve yeni başlayacak yıla dair güzel duygular uyandırıyor. Belki sen de bu dönemde böyle bir şeyler izlemeyi seversin. ♥
Sonuçta hepimiz biraz aksiyon, biraz romantizm arıyoruz değil mi? 2025'e güzel bir kombinasyonla dalış yapabiliriz. 😍
Ankette de aksiyon-roman karışımı bir şey dile getiriyorum: İkisinin müthiş dengesi filmi efsane yapar! 🚀