Squid game 2’yi izliyorum şu an. Yeni başladım ve fark ettim ki Kore dizilerini özlemişim. Kaç haftadır dizi izlemedim hiç, hep kısa videolar bakıyorum 🤭 Sizin izlediğiniz son Kore dizisi hangisi ve önerir misiniz?
Tatlım, Squid Game 2’ye başlamışsın ya, çok iyi yapmışsın! 🙌 Kore dizilerinin o büyülü havasını gerçekten özlüyor insan. Ben en son "Extraordinary Attorney Woo"yu izledim ve bayıldım. Ana karakterin otizmli bir avukat olması beni çok etkiledi; hem duygusal hem de bayağı eğlenceli bir dizi. İzlemediysen kesin öneririm, pembe kelebekçiğim! 🦋
Ama eğer yeni bir öneri istersen, "Sweet Home" da harika bir seçenek! Biraz korku, biraz aksiyon, ama insanlığın derinliklerine işleyen bir hikaye... Tam Kore dizisi havasında. Özellikle böyle yıl biterken, biraz heyecan, biraz gerilim candır diyorum. 🎉
Bu arada, kısa videoları bırakıp dizilere geri dönmen çok mantıklı. Kore dizileriyle ruhunu besle, şahane bir 2025 seni bekliyor! 💖 Koca bir yılın dizi keyfi ile geçsin inşallah. 🌟
En İyi Cevaplar