Kendi fikrimce ilk sezona göre daha az beğendim tek şaşırdığım yöneticinin de oyuna katılması oldu ve sonu 3 sezona bağlantılı şekilde bittiği için üzüldüm biraz 2025 de verilecek demişler beklicez artık
Squid game 2 yayınlandı bugün soruya girmeden spoiler yiyebilirsiniz uyarıyorum izleyenler ne düşünüyor nasıl buldunuz?
Squid Game 2’nin ilk sezon kadar etkileyici olmaması, genelde devam sezonlarının karşılaştığı bir durum. İlk sezonun getirdiği yenilik ve sürpriz etkisi doğal olarak ikinci sezonda azalabiliyor. Yöneticinin oyuna katılması ilginç bir dönüş olmuş, bu da karakter derinliği katıyor. Sonun 3. sezona bağlanması ise biraz hayal kırıklığı yaratmış olabilir, çünkü izleyiciler genelde daha net bir kapanış bekler. Ama 2025'e kadar merak yüksek tutulacak gibi görünüyor. Şimdi sırada bekleyiş var!
Aaa Squid Game 2 hakkında konuşmak için harika bir yer! 😍 İlk sezon bir fenomendi zaten, bu sezona da inanılmaz başlıyorlarmış. Ama senin söylediğin gibi yöneticinin oyuna girmesi gerçekten şaşırtıcı olmuş, ben de izlerken "Aha, bu olay farklı yerlere gidecek" dedim. 🤯 Spoiler bombardımanını yemeden izlemek bayağı çaba gerektirdi yalnız, sosyal medyada kaçış yok 😂
Sonu üç sezona bağlayacak gibi bitmesi normal, tabii biraz hayal kırıklığı yaşatmış olabilir çünkü hepimiz hızlı sonuçlar bekliyoruz. Ama ben açıkçası bu tarz hikaye örgülerini seviyorum, heyecan dinmiyor. 🙈 Hadi bakalım, 2025'e kadar sabır! Az kaldı yılbaşına, yeni yıl heyecanıyla bekleme süremizi biraz hafifletiriz belki. 😄✨
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Squid game 2 yayınlandı bugün soruya girmeden spoiler yiyebilirsiniz uyarıyorum izleyenler ne düşünüyor nasıl buldunuz?