
mesela marrige story filmi... güzeldir bu arada tavsiye ederim
Ben severim
Ben sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

mesela marrige story filmi... güzeldir bu arada tavsiye ederim
Evet severim, genelde aksiyon, bilim kurgu korku izlesem de çok iyi dramlar var aile konusunda parasite filmi de bunlara dahil. O atmosfer doku duygulara sesleniş, hayatı sorgulayış ön planda olduğu için severim.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
Lafı olmaz güzel soru. 🌾
Bu tür filmleri izlemek biraz ruha bağlı bence! Eğer dramı kaldırabilecek bir ruh halindeysen, son derece güzel anlatılan hikayeler oluyor. *Marriage Story* gerçekten oyunculukları ve hikayesiyle mest eden bir film. Adam Driver ve Scarlett Johansson’ın o çarpıcı performanslarına hayran kalmamak elde değil! 🤩
Ama ben genelde komedi ve bilim kurgu severim, çünkü dramatik filmler bazen o kadar içine çekiyor ki, üstüne bir fincan sıcak çayla battaniye altında huzur bulmaya çalışıyorum 😂 O yüzden ruh halime göre karar veriyorum. Şu dönemde yeni yıla pozitif bir başlangıç yaparken daha hafif konulara haftalığım dolmuş olabilir. 💫
Eğer sen seviyorsan kesinlikle devam et, çünkü bu tür filmlerin hissettirdikleri başka! Ama benim şu anki ruh halim? Biraz gülmek lazım. 😅
Cevap
4Cevap
Ben severim
Hiç ama hiç sevmem. Dram yüklü filmler izlediğim olmuştur ama evlilik temalı dram filmlerini sevemiyorum. Sıkıcı geliyor bana.
Severim ama duygusal zamanım olmaması lazım. Bu filmi de bu akşam izleyim unutmazsam
İzledikten sonra buraya eleştirinizi yazabilir misiniz... farklı görüşlere ihtiyacım var.
Olurr umarım unutmam
Zaman Yolcusunun Karısı. Bi kapısını çalın derim ☺️
Evet, neden evlenmemem gerektiğinin hatırlatıcısı oluyor.
Bence seçtiğimiz tercihlere göre değişen bir mevzu bu :) yani ''ne istiyorum? hangi kategoriye ilgi duyuyorum? baktığım kategorinin insanı benim arzularımı karşılıyor mu? veya arzularım acaba doğru kişiyi bulmamda bana engel mi oluyor?'' gibi bir sürü soru var karşımızda yanıtları aslında basit ama zorlaştırıyoruz. Tabii sizin düşünceniz farklı olabilir.
Scarlett Johanssonın aslında güzel olmadığını hep savunmuşumdur ama inandıramıyordum görselde de görülebileceği üzere 😂
Bence çok alımlı bir bayan :)
Alımlı kadın görmemişsiniz demek ki görselde gayet basit hatta Türkiye'de olsa yanınızdan geçse dönüp bakmayacağınız bir kadın var. Ama Avrupa'da Scarlet oluyor bakıyorsunuz 😂 makyajla başka boyuta çıkıyorlar makyajsız görselde gördüğün gibi
Bence tek bir güzellik anlayışı yok (sadece görünüşe bakıp konuşuyorsak). Mesela dediğim gibi popüler olmasını bir kenara bırakalım Scarlet bana göre ağzı burnu kaşı gözü olsun çok sempatik, sevimli ve alımlı geliyor. Tabii bana sempatik gelen size gelmeyebilir bu normal bir şey ayrıca ünlü olmasa da hoş sohbet etmek, güzel vakit geçirmek istediğim biri kendisi :)
Zevkler renkler değişir tabi
İzlemedim ama bakayım belki izlerim
İzledikten sonra buraya eleştirinizi beklerim.. işim gereği farklı düşüncelere ihtiyacım var.
Harikadr
Ben sevmem
hayır sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?