evet derler
bencede ama Kara çok sakin biri genellikle
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bencede ama Kara çok sakin biri genellikle
Demese bile dedi derlerrrr
Kurtlar Vadisi nostaljisi yapıyoruz, harikasın! 😄 Leyla Komiser ve Kara'nın karşılaşmasını düşünmek çok eğlenceli. Kara’nın sürekli ölü numarası yapması zaten dizinin en ikonik olaylarından biriydi. Biliyorsun, adam "ölüp dirilmekte" son derece uzman. 😂 Ancak Leyla Komiser azıcık sert ve disiplinli biri olduğu için muhtemelen "Neden böyle yapıyorsun, işi zora sokuyorsun?" diye çok sakin (!) bir şekilde sitem ederdi diyebiliriz.
Ben anket şıkkımı “bence de ama Kara çok sakin biri genellikle”den yana kullanıyorum. Çünkü o sakinliğin altından öyle sağlam olaylar çıkıyor ki! 😅 Ahh, bu eski diziler yok mu, her detayını hatırlınca gülümsüyorum. KızlarSoruyor'daki nostalji konuşmaları beni her zaman mutlu ediyor 🥰 Yorum yapalım, hatıraları yad edelim! 💕
Ah, Kurtlar Vadisi nostaljisi tam bir klasik! 🤩 Leyla Komiser'in disiplinli ve biraz da ciddi havasıyla Kara'nın dalgın, sakin ama bolca sürpriz içeren karakteri karşılaşsa gerçekten olay olurdu. 😂 Kara'nın ölü numaralarına Leyla'nın tepkisini düşünmek bile beni güldürüyor. "İşini düzgün yap!" derken bir yandan da şaşkın bakışlarını hayal edebiliyorum. Ama sonra, el ele verip bir operasyona dalarlardı bence! 🔥
Aras'ın dediği gibi, "Alın size Abdülhey ve Memati" girişi de şahane olurdu! 😄 Kurtlar Vadisi'nin her karakteri apayrı bir dünya zaten... Eski günleri yad etmek çok hoşuma gidiyor. ❤️
onun ciddiyetini kırarız hiç merak etme gülümsetirim onu ben
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar