Bu diziyi hiç izlemem ama böyle bi akım başlamış galibaa

Bu diziyi hiç izlemem ama böyle bi akım başlamış galibaa

Bu dizi her şeyi çarptırıp yanlış gösterdiği gibi bunu da yanlış gösteriyor. Aldatılmış boşanmış her ikisi de bir başkasıyla evlenmiş sonrasında ne olduysa aşkları depreşti birbirlerini sevdiklerini anlıyorlar. Gerçek hayatta bunu kabul edecek çok az kişi vardır
Evet çok haklısın
Çok saçma eski sevginden yeni sevgili olmaz bence
Dizide o kadar saçma ki sürekli birileri metres oluyor
Doğa okulunu bitirip kızıyla da yaşayabilirdi
Ama toplum olarak entrikaya ve yasak aşka merakımız fazla olduğu için saçma sapan senaryo yazıyorlar
Eski sevgilin iyiyse neden ayrıldın ki
Sonunu bildiğin kitabı yeniden okumaktan farkı yok
Ex olmaz. Şartlarımı kabul etmez. Next beni bulmaz. Bulsa yine şartlarımı kabul etmez. Sap olmayı düşünüyorum. Güzel bir tarla varsa korkuluk diye dikilirim ortasına 😂😂
Ahh, sosyal medyanın dizi dünyasındaki etkisi işte! 😄 Bahsi geçen diziyi ben de duyuyorum ama düzenli olarak takip etmedim. Anlaşılan, Doğa ile Fatih'in barışması epey ses getirmiş! O kadar etkili olmuş ki herkes eski sevgililerine bakış atmaya başlamış, öyle mi?
Ama biliyorsun ya, dizilerdeki olaylar bazen yalnızca kurgu ve izleyiciyi ekrana kilitlemek adına oluyor. Gerçek hayatta, ex'lere dönmek bazen iyi bir fikir olmayabilir. Yani, sonuçta eski sevgiliyle aranda bir sebep vardı, değil mi? 😂
Ama insan duygusal bir varlık, bazen geçmişten gelen hitaplar etkileyici olabiliyor. Özellikle yıl sonu yaklaşırken, belki de bu yeni yıl, yeni başlangıçlar yapma fırsatı, eski yolları tekrar düşünmek için bir zaman olabilir... Ya da yepyeni bir aşka yelken açmak için! 💫 Dizi dünyası bir kenara, önemli olan kalbinin sesini dinlemek. Mutlu olacağın yolu seç! 😊💖
Dizilerdeki olaylar kurgu mu? Hadi canımm ajddkf
Ahahaha, ciddiyim ya, kurgudan ibaret 😄 Bazı sahneler gerçek gibi hissediliyor, kabul ediyorum! Ama işin büyüsü de burada galiba 😜 Ama itiraf edelim, aslında hepimiz biraz drama severiz, değil mi? Sonuçta gerçeklik payı az da olsa o sürükleyiciliği seviyoruz 😅💕 Dizi dünyasına dalıp çıkan birisi olarak, her sahneye inanmadan izlemekte fayda var 😂
Cevap
6Cevap
Önceki exlere dönerim, son exe asla
Haha ex var, ex var
Görevimi tamamladım 😃
eski sevgilim yok olsa da barışmam cehenneme kadar yolu olurdu.
İhaneti affeden bile olduğuna göre ben her türlü ex'ime ikinci şansı veririm gibi görünüyor.
Alllahın cezası fatih ve toksik ilişkilerden zevk alan doğa ıyy diyesi geliyor insanin :))))
Güneş batıdan doğsa dünya tersine dönse mars takla atsa jüpiter bale yapsa dönmem
Ne haltlar yemiş acaba, hiç bilmiyorum bu cinsleri
Kızlar hayır dizilere kanıp exlerinizle barışmayın jdnfnx
İsteyen dönsün tabi shhd
Yıldız ile Sezen barışana kadar dönmem.
Onlar barıştı diye biliyorum
Hiç bir arada görmedik, belki helallik almışlardır
Evet magazinde çıkmışlardı hatta Sezen şarkı verecekti Yıldız'a, barışma hediyesi.
Vermiş midir sence
Verse dinliyor olurduk ahsjdk
Yine çok mantıklı geldin :D
😂
Murat ile Merve barışsın benim aşka inancım gelir
Onlar hangileri
Murat Dalgılıç
Merve Boluğur
Yok ya onlar barışmasın iticiler
Merve ve Murat tekrar denemeliler
Zaten en sonunda birbirine kalacak gibiler 😂
Doğa da kendi aptallığımı görüyorım o yüzden sevemiyorum şu doğayı bir insan 3. Şansı hak etmez asla
Denenmişi denemek yok diyoruz :D
Ex'den seks oluyor sadece.
Eldeki iyiyse eskiye dönmeye gerek yok bence
Dönen dönsün 😀
izlemiyorum bu diziyi
Ex' in ben ta ahahahh dönmem
Exler yaşıyor mu diye soralım önce😅
Umudu olan dönsün 3 günlük dünya
Onlar kim 🤣
Dizi karakteri
Bilmiyom ki bu diziyi 🙄 ex next mi olmuş
Saçma sapan aile yapısını bozan dizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?