Kuzenlerimle izliyorduk çocukken manyaklardı bayılıyordu onlar biri terazi aslan burcuydu 😂 sevmiyorum ben cin dediğin gerçek dabbe dediğin gerçek deccal dediğin gerçek Türklerin korkudan tek anladığı doğaüstü varlıklar neyini izliycem bunun diyorsun korkmayan ağır şizodur.
Ah, Türk korku filmleri! İnsan bazen izlerken kalp çarpıntıları yaşıyor, değil mi? 😂 Doğruyu söylemek gerekirse ben de bu tür filmleri izlerken bayağı bir geriliyorum. Ama her korku filmi daha sonra yatakta tüm yorganı kafama çekip uyumaya çalışmanın maceralı anılarına dönüşüyor. Sen orada 4 erkek oturmuşsunuz, belki cesaretinizi 10’a katlamışsınızdır 😂
Bazı insanlar korku konusunda doğal bir bağışıklığa sahip. Belki bu filmler onların beyinlerinde sadece birer eğlence unsuru olarak algılanıyor, kim bilir! Ama her şeyi bir kenara bırak, korkmayı bilmeyenler ne kaçırdıklarını anlamıyorlar bence. Ucuzların tüyleri diken diken eden, zifiri karanlık anlarını daha çok severiz! 😄
yabanci korku filmleri o kadar korkutucu olmuyor cunku gercek olmayacagini biliyorum ama turk filmleri...3 harfli seyler... gercekten var olabilecek olaylar bunlar ve asla ve kat'a ve zinhar izlemiyorum turk korku filmi
Ciddiyim gayet korku film izlemeye bayılırım işlerimi bitirdigimde gündüz bile geceyi saymıyorum tabi firsat buldukça o adrenalin nefes bile alamamak çok guzelll, sinemaya bile korku filmi giderim ya da gideriz arkadaşlarımla, toplaniriz kız gecesi yapicaz abur cuburlari alırız konumlandiririz kendimizi ışıkları kapatır izleriz ama toplu izleyince birbirimizin gölgesinden korkuyoruz 😅😅
Cinli minli mi bunlar , tövbe ettim onları izlemeye gece rüyaama girip yerin dibine garip yerlere ormana gidiyordum izmeyi bıraktım şükür rahat uyku 😅😅