Bir Film Dizi Etkisinde Kalıp Ordaymış Gibi Hissetme?

Ben Merlini Bitirdim Beni Çok etkiledi sonu en çok üzen oldu tek o filmi izleyerek vakit geçirdim bir kaç gündür ve bu filmin bitmesi beni bir boşluka götürdü sanki onlarla orada olmak istiyorum onlarla birlikte olmak istiyorum onlara sarılmak istiyorum gibi bir his her boş anımda film aklıma geliyor ve üzülüyorum Aynısı Red Dead Redemption 2 de de oldu uzun süre kendime gelemedim Merlin bir ayrıydı ama beni çok etkiledi bu huyumdan nasıl vazgeçerim bilmiyorum bir tavsiyesi olan var mı lütfen yaşayan varsa yazsın bu etkiden çıkmam lasım

Bir Film Dizi Etkisinde Kalıp Ordaymış Gibi Hissetme?
Cevapla