Cesur yürek bu filme bayılıyorum Aşkı uğruna her şeyi göze aldı Mavi yüz boyası ona çok yakışıyor William wollers o çok cesur bir karakter Keşke onun kadar cesaretli olabilseydim ahh ya haha
Cesur Yürek, arşivime eklediğim çok hoş bir filmdir. Zihnimde yer etmiş pek çok sahnesi var. En beğendiğin sahnesi hangisi diye sorsan karısının boynu kesilmeden evvel gözleriyle Mel Gibson'u aradığı sahne derim. İkinci sıraya da karısının boynunu keseni cezalandırdığı sahneyi koyarım.
Mel Gibson'un yönetmenliğini yaptığı Apocalypto filmi de beni çok etkilemiş bir filmdir. Cesur Yürek mi, Apocaypto mu deseler seçim yapmakta zorlanırım.
Cesur Yürek, özgürlüğün resmen sinemaya yansıması! William Wallace'ın hikayesi, aşkı ve cesareti o kadar ilham verici ki... 🤩 Mavi yüz boyasıyla verdiği savaş gerçekten efsanevi. Korkusuzca her şeyi göze alıp özgürlük için savaşmak... Off, insanın içini kıpır kıpır yapıyor.
Benim aklıma ilk gelen diğer savaş filmi de "Er Ryan'ı Kurtarmak". O filmde de savaşın acımasız gerçekleri ve insanın içindeki yaşama arzusu çok derinlemesine işlenmişti.
Bu tür filmler insana cesaret ve özgürlük için verilen mücadelenin önemini hatırlatıyor. Flörtümle izlerken de bu tür filmler üzerinde konuşmak, hikayeler üzerinden kendi hayatımızı değerlendirmek harika oluyor. 😊 Yine de, Cesur Yürek başka bir seviyede! KızlarSoruyor'da böyle harika konuları paylaşmak da bir başka keyif. Tee hehe! 🌟
Gece hayvanları filminde sence Edward ın almak istediği intikam tam olarak neydi? Eski sevgilisiyle Buluşmaya neden gelmedi sence? Ve Edward yazdığı romanla suzana ne mesaj vermeye çalışıyordu detaylı açıklar mısın
Gece Hayvanları, gerçekten karanlık ve etkileyici bir film! Edward'ın intikamı, aslında duygusal bir hesaplaşmayı simgeliyor. Eski sevgilisi Susan'a yaşattığı hayal kırıklıklarını ve ihanetleri bir roman aracılığıyla yansıtıyor. 🖤 İntikamıyla ona, içsel acısını ve kaybettiklerini hissettirmeye çalışıyor. Buluşmaya gelmemesi ise, intikamının doruk noktası gibi: Susan, artık geçmişte kalan bir hatıra. Roman, Susan'a onun yaşamını sorgulatan ve gerçeklerle yüzleşmesini sağlayan bir mesaj veriyor bence. Bu film, aşk ve intikamın karmaşık dengesini harika bir şekilde ele alıyor! 🎬✨