The Walking Dead gibi bir olayın gerçekleşmesini istermiydiniz? aylakların arasında hayatta kalabilir miydiniz?

The Walking Dead gibi bir olayın gerçekleşmesini istermiydiniz? aylakların arasında hayatta kalabilir miydiniz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
istemem kıtlık başlayınca hayat çok zorlaşır
hahah
Hayatta kalır mıydım bilmem de o evrende olmayı çok isterim
Dimi ama özellikle Rickin grubunda olmayı isterdim
Evet. Negan'ı da karşımda görmek isterdim adam çok güzel rol yapıyor be
Shane yaşasaydı nasıl olurdu acaba
Cidden.. Shane keşke ölmeseydi. Ayrıca o karaktere o ölüm kesinlikle olmadı bence
Yarın netfixim bitiyor şimdi gidip izliycem bittirmem gerek bu gece bu diziyi
kaçıncı sezondasın
Hiç izlemedim ki 11 bolum var yazıyor
He 1 sezon 11 bolum ve 11 sezonmuş
Ha s g keşke daha erken izleseymişim izlemem inkansız 1 gecede
Param da yok kartta yarın yenilemek için netflixi
Sabaha kadar bitiremezsin ama ilk bölüme başlarsan bağımlı olursun sabaha kadar ne kadar izlerim hesabını yaparsın
İzlersem bagımlı olursam devamını nerdenn izliycem? Başka nerde varki
1 ay daha uzat netfilix hesbını
Kaçak var Google'da
dizipal817.com/.../the-walking-dead-turkce-dublaj-c01
bu linkten izleyebilirsin ama bu site sürekli kapanıyor ve farklı bir isimle yeniden açılıyor yani ne zaman kapanacağını bilmiyorum sen izleyebildiğin kadar izlersin
Kartımda para yok 😄
Sagol
Ricaa
Güzel diziymiş lakin şu kocasını alldatan kadına uyuz oldum cıldırdım
Merak etme, o.. iyi seyirler şimdiden 🙂
Sağol
8 defa tüm sezonu bitirmiş biri olarak zombiler ve insanlar ayağını denk alsın 😂
8 defa ne yuh, ben bile efsane hayran olmama rağmen 3 kere bitirebildim dsjjsj
Hajaja ya bu son sezonda Rick kayboluyordu, Michonne’de onu aramaya çıkmıştı. Onun devam dizisi çıkmış, aşırı berbattı. İzledin mi?
Hayır izlemedim ben twd nin son sezon son bölümünden sonra çıkan hiç birini izlemedim, nasıl izleyeceğime dair sıralamasını bile bilmiyorum, ama fena spoiler yemiştim michonne ve rick birbirini buluyordu o kısmı izledim
Berbat yani sakın izleme, tam bir hayal kırıklığıydı. Çocuklarını gördüğü ilk anda o duyguyu alamadım hiç, hey gidi hey kimse bir Carl olamadı
İlk 4-5 sezonun çekim kalitesi ve oyuncu kadrosu hatta hikayesi bile diğer bütün bölüm ve sezonlardan çok daha iyiydi, neganın ilk girdiği sezonlarda çok iyiydi
eh yani güzeldi ama Glenn’e yaptıklarından sonra keşke gelmeseydi diziye dedim
Hahaha evet yani Abraham ve Glenn için gerçekten Negana çok sövdüm, ama sonra baya hoşuma giden bi karakter oldu ya, bu arada bence Shane ölmemeliydi, Shane kendisine araba hazırlayıp gruptan ayrılıp açık kapı bırakmalılardı dizide, sonraki sezonlarda mesela Neganın grubunda Neganla beraber ortak olarak karşımıza çıkabilirdi Shane, veya ne bilim yıllar sonra karşılaşabilirlerdi Shane ile yani gidişat değişirdi, çünkü Lori ölmüştü artık Rickle aralarında büyük sorun olmazdı herhalde
Ay yok be arkadaşının yokluğunu fırsat bilen bir pislikti o da belki seyir zevki verirdi ama gelmesini çok da istemezdim Negan bile ondan daha sempatiktir
Bilmiyorum bazen öyle düşünüyorum ya, bu arada The100 veya rick and morty izledin mi
Evet, şu an üstümde Rick and Morty üstü var hajahah The 100’de baya iyiydi netflix’de izlemiştim sanırım
Ooo seninle bu zevklerimiz uyuşuyor bak, Rick and morty efffffffsane ötesi bir çizgidizi ve the100 de baya güzeldi hatta tekrar izleyesim geldi şu an, ya çok iyisin hasdfskgm
Rick and Morty çok değişik bir diziydi ya. Mesela Rick kızını klonlamıştı ama şu an evdeki klon mu yoksa gerçek kızı mı belli değil. Kızının kocası da aynı şekilde, onu da bir gezegene götürmüştü. Onu da klonlamıştı ama eve gelen klon mu gerçek mi o da kesin değildi. Tam beyin yakmalık dizi😂 Dark gibiydi
Evet doğru orayı bende tam anlamadım acaba uzayda yaşayan mı gerçek kızı ya bence onu rickte bilmiyo jsjdjsd bu arada jerrylerin bi gezegende bırakıldığı güvenli yeri diyorsan evet bence orada yanlış jerryi aldılar :D ama bide Rick en sonunda evil morty yardımıyla gidip evil ricki bulup öldürüyor, evil rick ölmeden önce kendisinin orjinal rick olduğunu ve diğer bütün ricklerin klon olduğunu söylüyor, bu doğruysa yer yerinden oynar
Evet hatırladım şimdi ya bunu yazan kişinin hayal gücüne hayran kaldım ama bin yıl düşünsem bu kadar kafa karıştırıcı bir şey çıkartamazdım ortaya hakaj
Senaryoyu yazanlar cidden nasıl yazabiliyor bu kadar karmaşık ve güzel olmayı nasıl başarıyorlar yani harbiden zeka gerekiyor
Evet😂😂
Vaybe, zevklerin güzelmiş
Bilim Kurgu/Fantastik favorim bir de Korku👌👌👌
Benimde öyle en sevdiğim türler bilim kurgu ve fantastik, marvel serisinide çok severim bu arada, ama korku izlemem valla ne yalan söylim korku filmi izlemiyorum, korkuyorum sonra
Puahajah kaç yaşındasın
Gülme valla 27 yaşındayım
😂😂😂😂
Ben de korku filmi izledikten sonra gece tuvalet dönüşü koşarak odaya gidiyorum😂
O yüzden izlemiyorum çünkü filmden sonra bir süre gece karanlıkta uyumak zor geliyor valla odanın içine bakınca sanki yüzler ve karartılar gibi halüsinasyonlar görüyormuşum gibi
😂😂😂 büyüye maruz kalıp yıllarca Cinlerle can ciğer biri olan ben hâlâ izliyorum. Türk filmi izlemem ama yabancıların filmleri çok iyi ya
"Instagram Kullanıcısı"
Çok isterdim yaa ahahajsjakal manyak mısınn
Hayr asla