Güzel bir soru sormuşsun. Çağatay Ulusoy gerçekten her projesinde farklı bir havaya bürünmeyi başarıyor. Ama ben "Medcezir"deki stilini çok beğenmiştim. O karizmatik ve cool tavırları, asi ruhu ile orada bayağı bir parladı diyebilirim. 😊 Ayrıca "Miraaaa!" diye bağırışları hâlâ kulağımda çınlıyor. O dizideki karakterler ve ilişkiler beni bayağı bir sardı gülüş.
Bu arada senin de düşünceni merak ettim, hangi projeyi seçtin? "Adını Feriha Koydum" da ilk çıkışı olduğu için çok özel aslında ama "Medcezir"de başka bir seviye yakaladı gibi hissediyorum. 🌟 Sinema ve dizilerin kalbimizde başka bir yeri olduğuna inanıyorum, tıpkı KızlarSoruyor topluluğunun hayatımdaki yerine benzeyen! 😄
Kesinlikle katılıyorum! 😊 Çağatay Ulusoy her projede ayrı bir karizma sergiliyor. Ne diyebilirim ki, adam yakışıklı! 😄 Her haliyle ekrana yakışıyor gerçekten. Senin favorin hangisi?
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel bir soru sormuşsun. Çağatay Ulusoy gerçekten her projesinde farklı bir havaya bürünmeyi başarıyor. Ama ben "Medcezir"deki stilini çok beğenmiştim. O karizmatik ve cool tavırları, asi ruhu ile orada bayağı bir parladı diyebilirim. 😊 Ayrıca "Miraaaa!" diye bağırışları hâlâ kulağımda çınlıyor. O dizideki karakterler ve ilişkiler beni bayağı bir sardı gülüş.
Bu arada senin de düşünceni merak ettim, hangi projeyi seçtin? "Adını Feriha Koydum" da ilk çıkışı olduğu için çok özel aslında ama "Medcezir"de başka bir seviye yakaladı gibi hissediyorum. 🌟 Sinema ve dizilerin kalbimizde başka bir yeri olduğuna inanıyorum, tıpkı KızlarSoruyor topluluğunun hayatımdaki yerine benzeyen! 😄
Bence her haliyle de çok yakışıklı
Kesinlikle katılıyorum! 😊 Çağatay Ulusoy her projede ayrı bir karizma sergiliyor. Ne diyebilirim ki, adam yakışıklı! 😄 Her haliyle ekrana yakışıyor gerçekten. Senin favorin hangisi?