Merhaba KScanlar nasılsınız?
Tam iki yıl Disney üyesi oldum bırak her şeyi doğru düzgün bir şey bile izlemedim hatta bende olmasına rağmen gidip malum sitelerden bile izledim.
Ama şunu görüyorum ki parasını verince kıymetini bilmiyoruz olmayınca arıyor gibiyiz.
Zaten platformları bırak hayatın her alanında böyle
Spor salonuna yazılıp doğru düzgün giden azdır,
Kursa yazılıp girse bile doğru düzgün katılım gösteren azdır,
Pazartesi ve cuma günleri sözleşmiş gibi banka şurada burada yığılma olur.
Faturalar bile para olsa bile son gün ödenir.
Örnekler çoğalır
Siz peki parasını verip tam verim alır mısınız her şeyden.
Soru içinde soru oldu ama benzeri şeyler başlıkla yani.
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Tam iki yıl Disney üyesi oldum bırak her şeyi doğru düzgün bir şey bile izlemedim hatta bende olmasına rağmen gidip malum sitelerden bile izledim.
Ama şunu görüyorum ki parasını verince kıymetini bilmiyoruz olmayınca arıyor gibiyiz.
Zaten platformları bırak hayatın her alanında böyle
Spor salonuna yazılıp doğru düzgün giden azdır,
Kursa yazılıp girse bile doğru düzgün katılım gösteren azdır,
Pazartesi ve cuma günleri sözleşmiş gibi banka şurada burada yığılma olur.
Faturalar bile para olsa bile son gün ödenir.
Örnekler çoğalır
Siz peki parasını verip tam verim alır mısınız her şeyden.
Soru içinde soru oldu ama benzeri şeyler başlıkla yani.
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Üye olursam izlerim gadası
Hayır izlemem ben
Netflixe üye oldum bir ara. Baktım sık izlemiyorum iptal ettim
Prime üyesiyim daha açıp 1 tane film izlemedim
Game of thrones izliyorum amazon primedada sarmadı ama
Netflix içerikleri tamam da disney de gerçekten bir şey yok gibi.. Boşuna üyelik aldım diye düşünüyorum..
Beni anlatmışsınız. Parasını vermeye gelince tamam hakkını vermeye gelince sınıfta kalıyorum
Zaten her üye olan hakkını verse bir daha üye olmaz ve bu platformların içerikleri erken tükenir ya daha kaliteli yapımlar ortaya koyarlar ya yok olup giderler.
Bunun için hepsi kafasına göre bir işe yarar beş işe yaramaz yapımla içerisi zenginmiş gibi dolduruyorlar.
Tanıtımlarındaysa işe yaramaz olanın en can alıcı sahnelerini gösteriyorlar ki yeni üyeler çeksinler.
Kaliteli tüketici olacağız günün birinde ama maalesef çok ağır ilerliyoruz.
🙄🙄 bununla yüzleşmek biraz farkındalık kattı haklısınız teşekkürler
Rica ederim iyi günler dilerim...
Fırsat buldukça sevdiğim türlerin hepsini izlemeye çalışırım.
Bende aynı şekilde, zamanım olmadığı için çoğu şeyi izleyemiyorum.
Zaman yetmez böyle bir şeye boş bir insan olmak gerekir
Aslında yeter çünkğ aylık güncelleme yaptıkları için
İzlenen çoğu film daha önce sinemada veya farklı yerlerde izlendiği için onları tekrar izlemeye gerek yok ama eski yapımlar da eklenince dediğiniz doğru 1 yıllık üyelik içinde de onlarda biter.
Hayır her şeyi izlemem.
Hepsi izlenmiyor ki çok saçma seylerde var
Hayır ilgimi çekeni izlerim
İzlemekçin para veriyorum zaten
Hayır istediğimi izlerim sadece.
Hoşuma giden leri izlerim !
Her şeyi izleyemem
Yok bea.
Hayır
Hicbi yere abone degilim
Bazı seyleri