Üye olduğunuz platformda bulunan her şeyi izler misiniz?

Merhaba KScanlar nasılsınız?
Tam iki yıl Disney üyesi oldum bırak her şeyi doğru düzgün bir şey bile izlemedim hatta bende olmasına rağmen gidip malum sitelerden bile izledim.

Ama şunu görüyorum ki parasını verince kıymetini bilmiyoruz olmayınca arıyor gibiyiz.
Zaten platformları bırak hayatın her alanında böyle

Spor salonuna yazılıp doğru düzgün giden azdır,
Kursa yazılıp girse bile doğru düzgün katılım gösteren azdır,
Pazartesi ve cuma günleri sözleşmiş gibi banka şurada burada yığılma olur.
Faturalar bile para olsa bile son gün ödenir.
Örnekler çoğalır

Siz peki parasını verip tam verim alır mısınız her şeyden.

Soru içinde soru oldu ama benzeri şeyler başlıkla yani.

Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Üye olduğunuz platformda bulunan her şeyi izler misiniz?
Cevapla