Dizinin 1. Sezonunu izlemiştim 1 yıl önce?

Yarım kalmıştı ama çoğu kısmı hatırlıyorum ve dizinin ilk sezonu sıkıcı olduğu için baştan başlamalı mıyım sizce :((

Dizinin 1. Sezonunu izlemiştim 1 yıl önce?
Cevapla