Pearl filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?

O kadar empati kurdum ki kızla, yaşadıklarının aynısını yaşıyorum çünkü, babasının hastalığına annesinin davranışına kadar.
İnsanları çıldırtiyorlar, o kadar bağ kurdum ki.
Pearl filmi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla