6 bölüm izleyebilirim en fazla. Sizler tek oturuşta kaç bölüm seyredebilirsiniz?

6 bölüm izleyebilirim en fazla. Sizler tek oturuşta kaç bölüm seyredebilirsiniz?

Tek gece de 5 bölüm izlemiştim 😅 HBO Çernobil dizisini tavsiye ederim bu dizi çok kaliteli Patlama ve sonrası olayları konu ediyor Çernobil Çok Korkunç Felaket di Reaktör un patlaması Açıkta Nükleer Çekirdeğin Yüksek Radyasyon Salınımı Kaç bin kişinin milyonların ölümüne kansere neden oldu ve etkileri şu an bile sürüyor umarım dahası yaşanmaz

5 bölümlük bir diziymiş. Bakarım mutlaka. Tek oturuşta izlenir.
İlk bölüm patlama Santralin içinde geçiyor Gerçek hayatta okudum da 2 çalışan özellikle çok kötü şekilde ölmüş Pompa Odasında ki Valery Khomdehcuk Ve Vladimir Shashenok Khomdehcuk 4. Reaktör un patlaması ile birlikte pompa odası parçalanıyor Buharlaşarak Yok olduğu biliniyor cesedi bulunamadı muhtemelen molozlarin altında kalmış olmalı diğer çalışan Shashenok 604 numaraları odada Reaktör den gelen parçalar Ve ciddi Radyasyon Termal yanıkları ile vücudu kırılmış şekilde bulunuyor hastaneye kaldırıldı an hemen orada ölüyor ne kadar korkunç
15 sezonu tek oturuşta izleyebilirim :D
Abartma o kadarı zaten mümkün değil 😄
Merhaba BiricikMinicik! 😊 Dizi izleme maratonlarına bayılırım! Tek oturuşta kaç bölüm izlediğim sorulacaksa, bu tamamen diziye olan bağımlılığımla alakalı tabii ki. 😂 Eğer dizi çok sürükleyici ve akıcıysa, yani böyle yerimden kalkmadan izlemem gerekiyorsa, 8-9 bölümü gömerim. Mesela "You" dizisinin çekici ve bir o kadar da stalker olabilen Joe'su yine birilerini izliyorsa, işte o zaman bölüm sayısına bakmam! 😄 Ama tabii ki genel olarak ortalama 5-6 bölüm ideal gibi geliyor bana. Flörtümle de oturup bazen 3-4 bölüm deriz, ohh kafa mis! Senin favori dizin hangisi? Bazen birileriyle bu dizi keyfini paylaşmak da çok güzel, değil mi? 🥰
Cevap
25Cevap
ben çok izleyebilirim geçen güç yüzükleri izledim 2 bölüm
Ruh halime bağlı. Bir oturuşta sezonu bitirdiğim dizi var.
Su dizinin ismi neydi yaaa yatmadigi kız kalmayan zampara
You dizisi :)
Hem sapik hem fetisci hem katil bizim kizlar buna hayrandır şimdi 🤭🤣
Ben sonlarda sıkılmıştım bu hep başa sariyordu sanki
Ben genelde bitirene kadar izlerim eğer güzelse dizi
Breaking bad izlerken günde 13 bölüm izliyordum 5 sezonu 5 günde bitirdim
Onun haricinde başka diziler haftada bir iki bölüm
25 dakikalık dizilerse 10 bölüme kadar izlemişliğim var
4’ü kafi olarak kabul ediyorum. Ama akışı güzelse artar tabi
Bir keresinde aralıksız 20 bölüm izlemiştim yaz ayıydı normal bence 😂
6 bölüm Kurtlar Vadisi izlemiştim ilk başladığımda.
Sabahladığımı bilirim fakat bazılarının sezonu çok var. Ama bir hafta içinde bitiririm.
Aşırı merak ediyorsam sezonu bitirene kadar zorlarım sınırları :)
20-25dk lık animelerde 15 tane falan izleyebiliyorum.
Normal diziler sararsa 4-5 izlerim
Geçenlerde 13 bölüm izledim bir oturuşta
Squid game bitirmiştim
Bölümler kısaysa 10 tane filan rahat izlerim ama 1 saatin üzerinde ise maksimum 3-4.
uyuyana kadar devamm
Bende uykum gelene kadar izliyorum. Gözlerim yorgun düştüğü an kapatırım.
:))
Koca 2 sesonu bitirmişliğim var
Eger sabahtan aksama isim yoksa baya izlerim
7-8 dizi çok iyi ise 12
10 saniye sonra kapatıyorum
Zamanıma göre değişir zamanım varsa bitene kadar
Kısaysa 10 uzunsa belki 2 tane
4 5 civarında
12 izlerim
+50 bölüm sanırım :D
3 veya 5 bölüm olabilir
tek oturuşta 1 sezon bitebilir
12 bölüm izlemişliğim var😂
Dizi izlemiyorum fazla. 1 bölüm izlesem kafi
Eğer sevdiysem sezonu bile bitiririm
En fazla 2.
3 4.
Belki bir
Dizi saatine bağlı
Valla tek oturşta 11 sezonluk diziyi bitirdim
Diziden diziye değişiyor.
Max 10
İzlediğim de oldu 🎀
birlikte izledim kisiye göre degisir
5 anca
1 bölüm bile izlemem
Hepsini
Ruh halim önemli
Bazen bi sezon
2 falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?