Dizi çekimi, oyunculuk veya diziyle ilgili herhangi bir iş teklifi gelse, böyle bir fırsatı değerlendirir misiniz?

Dizi çekimi, oyunculuk veya diziyle ilgili herhangi bir iş teklifi gelse, böyle bir fırsatı değerlendirir misiniz?

Merhaba,
Başrol oynamak, yardımcı oyuncu ile aşık olmak, kahramanca sahneler! 😅

Sev beni Ahu okşa beni, saçlarımı sev, hayatımı sevme! 😂
Evet öyle bi teklif gelirse değerlendiririm fakat ben maaşlı adamım ikna etmek zor o yüzden başlangıçta maaşımı isterim yine dfdfdfd
Rıca ederim 😂😂
Teklif gelirse neden olmasın? 😃
Çeken sen ol teklifi sen et 😂
Kendi kendime nasıl film çekeceğim?
Ben her şeyi hayalde yaşıyorum 😅Hayal de olsa güzel olur 😅Hayal etmek ücretsiz 😅
Keşke her şey bedava olsa.. 😂😂
O zaman kıymetli olur muydu😅
Her şey bedava sevmiyorum 😅
Emek vermeden kıymetli olar mı sjddj
Bence kıymetli olurdu.. 😂😂
Emek verdiğim halde kıymetli olamadım hiç kimsenin veremeyeceği emekleri verdim ya da vermek istemeyeceği
Yani kimse kimsenin kıymeti bilinmiyor..
Kimse değil ben bilenlerden oldum hep. 😅
Hakkımı yedirmem haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır Hz Ömer 😅
Genel olarak evet haklısın
Teşekkür ederim. 😃
Ricalarimi fırlatıyorum 😅 Hadi git sende herkes gibi
youtube.com/shorts/wlFeNoI7-qM?si=xLQERz9123gys1FM
Ben herkes değilim 😂😂
İnanıyorum 😅
Herkes anasının kuzusu sonuçta 😅
https://youtu.be/Hkx-qYB8ri8?si=lYoi5K-kO1xJ2mel
Ama hep öyle demezler mi?
Ben herkes değilim, ben onlar değilim, ben gitmem, ben hep yanında olurum demezler mi?
Hep öyle diyenler gitmez mi?
Sana sözüm sitemim yok ama öyle değil mi genel olarak 😅
Genel olarak öyledir..
maalesef işte bu yüzden inanmaktan korkuyor insan
Bence de korkmalı ki daha güçlü dursun..
Ben hep korkuyordum zaten. 😅
Hep korktum ama yaşamaktan da kaçmadım.
Mesela köpekten de korkarım Ama kaçmam kovalarım yani mesela yüksekten korkuyorum ama plastik borudan ipten halattan 4 kata tırmanıyorum ben korksam daima giderim anasını satayım 😅
Korkuların canı cehenneme 😂
Ona bakılırsa benim de köpek ve yüksek korkum var..
Ama korksam da bunu yenmem gerekiyor. 😂😂
Ne güzel 😅ben yendim yapabilirsin 😅ama pitbuldan hep kaçarım 😂her köpeğe işlemiyor tabi ki 😅
Köpeklerin de canı cehenneme ama şey insansı köpeklerin 😂
Yapabilirsin kendine inan 😅hafif hafif yükseklere çık uç uç uç uç 😅
youtube.com/shorts/K6C9hL3IRbc?si=IqioX1O01tqWwU3E
Hezarfen Ahmet Çelebi gibi uçabilsek 😂😂
Ben çok denemiştim onu 😂karton bağlayıp uçmak 😅 Büyük şemsiye ile uçmak 😅atlardım yükseklerden
Ooo yeni icat mı geliyor? 😂😂
Yok ya pek uçamadım 😅 sadece yavaşlattı 😅 tarzancılık oynarım çok güzel ağaçtan ağaca halat bağlarım sallanırım filan 😅çok seviyorum 😅yamaç paraşütü var 😂hazır yapmışlar direkt uçalım biz 😅 tehlikeye gerek yok test deneme filan ne gerek var hani balon var ya büyük olan onu çok seviyorum hiç binmedim ama 😅filmlerde çizgi filmlerde görürdüm 😅hep hayal etmiştim 😅 tabi aşkımla binmeyi djdkd
😂😂
😅😅
Vay canına, dizi dünyasına adım atmak harika bir fırsat olurdu! 🎬 Düşünsene, sevdiğin dizilerin kamera arkasında çalışmak veya ekran yüzü olmak! İnanılmaz eğlenceli ve yaratıcı bir süreç olacağını düşünüyorum.
Ben mimarlık yapıyorum ama dizi setinde dekor tasarlamak veya bir figüran olarak bile olsa dizi dünyasına katılmak süper olurdu! 🤩 Düşünsene, belki de geleceğin başrol oyuncusu sen olacaksın ve sette arkadaşlıklar edinip yeni deneyimler kazanacaksın. Hem gerçek hayatı hem de kendini daha iyi tanıyacağın bir yolculuk olabilir.
Dizi ve film dünyasına her zaman hayran olmuşumdur, çünkü insanlar aracılığıyla bambaşka dünyalara gidebiliyoruz. 😄 Kim bilir, belki de bir gün setlerde karşılaşırız! 🎥🌟
Cevap
11Cevap
Direkt anında oyunculuk için giderim uçarım hem de 😂
😂😂
Tüm arkadaşlarım oyuncu olmamı istiyorr. Ekranlara yakışacağımı söyleyenler var. Tümay Özokur'u düşünüyorum ilerde. Oyunculuk eğitimi için. 📽
evet ben isterdim.
Yok istemem.. Ben onu değerlendirirsem sevdiğim de beni değerlendirir.. 😅
😅😂😂😅
😂😂😂
Para konuşur. İyi para verirlerse diziyi bile izlerim :D
😂😂🤣🤣
Hayır tabi ki fotoğraf çekmeyi dahi sevmiyorum öyle bir işi yapamam
Elimden gelen ve bana uygun bir şey ise yaparım yoksa yapmam
olur olur
Yok hayır
Oyunculuk dışında hayır
Bunun için artık çok geç
Hayır istemem. 😌
Kabul ederim tabii teklif gelsee
Çok meşakatli iş uğraşamam.
Senaryo yazarm mesela
Degerlendirmem
Zayıflayınca bakarım
Yapılacak iş değil
Hayır yapmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?