Doctor Who'nun Tenant dönemleri çok güzeldi ve bu sahneden hiç sıkılmıyorum 😅
Tenant ve Smith harikaydılar.
Doctor Who'nun Tenant dönemleri çok güzeldi ve bu sahneden hiç sıkılmıyorum 😅
Tenant ve Smith harikaydılar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Game of thrones var
Var adını sen koy sanırım 30 defa falan izledim hala tekrar tekrar izlerim birde yalancı bahar var onuda 10 defa izlemişim dir o kadar severim
twd ve ezel, asla sıkılmam
Ezel harikadır cidden. TR'deki en iyisi bence.
The Walking Dead tüm sezonları sıkkılmadan izleyebiliyor musun ya 😅
negan geldikten sonraki bölümleri seviyorum daha fazla sarıyor sonrası
ve ezel bence de tr’nin en iyisi. ezel yerine kv nasıl bu kadar seviliyor anlamıyorum..
Negan kısmı fena eğildi ama o Asyalıyı seviyoum ya ben üzüldüm ona
Kv sevenler mafyacı, mayfa sevdalısı ergenler ya. Ezel'in hikayesi ve senaryo gelişimi + oyuncular tam efsane.
ezel’in kv’nin aksine insanlara daha çok şey katacağını, kattığını düşünüyorum. kv mafya veya kabadayı sevdasından başka hiçbir şey katmıyor. erkek kuzenim kv izlemeyen erkek değildir zihniyetiyle biri 7 diğeri 11 yaşında olan kardeşlerine kv izletiyor. her şeyden kolayca etkilenebilen küçücük çocuklara izlettiği dizilere bak gel de kurulma.
Racon kesmem kafa keserim diye bir sahnesi olan diziyi övecek değiliz zaten. Günümüz piskopatlarının temeli orada atıldı
bir de izlemeyeni erkekten saymıyorlar. “erkeklik” anlayışının bu gibi şeylerden ibaret olduğu sanılan bir toplumda bugünü yaşıyor olmamız çok normal maalesef.
Erkekliğimi onlara kanıtlayacak değilim. :)
Sevgilim olunca ona kanıtlamam yeterli.
Spartacus dizisi
Broklynn nine nine
AA severiz.
Black summer zombi dizisi
7 numara