Oscar ödüllü animasyonlar 2D ve 3D olarak ayrılsa daha doğru olmaz mıydı?

3D ve 2D farkının göz önünde bulundurulması gerektiğini düşünüyorum, ikisinden aldığım izlenimler aynı olmuyor🐱 #Pisicik

Oscar ödüllü animasyonlar 2D ve 3D olarak ayrılsa daha doğru olmaz mıydı?
Oscar ödüllü animasyonlar 2D ve 3D olarak ayrılsa daha doğru olmaz mıydı?
Cevapla