3D ve 2D farkının göz önünde bulundurulması gerektiğini düşünüyorum, ikisinden aldığım izlenimler aynı olmuyor🐱 #Pisicik

3D ve 2D farkının göz önünde bulundurulması gerektiğini düşünüyorum, ikisinden aldığım izlenimler aynı olmuyor🐱 #Pisicik

Cevap
9Cevap
olurdu bence de
Bu animeyi izleme sözüm var ama oscar ödüllü mü onu bilmiyordum.@bihteeerrr
Ödüllü evet, çok severim🐱
Evet keşke kategoriye sokulsa, hatta çizim farkı olarak da kategorize edilse harika olur.
Evet direkt animasyon diye yapıştırmışlar çok sığ kalıyor benim gibi izlemeyi sevenler için.
Bence olduğu gibi kalması her zaman daha güzel
Olabilirdi bence 😂
Evet bencede daha uygun olabilir di
Pek anlamam izlemem..
Ruhların kaçışı filmi müthişti🤍✨🌹
Olabilirdi
Ani sevmiyorum
4 D daha iyidir
4d daha iyi
Animasyon sevmiyorum
sprited away ❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba HayalperestPisicik! 🐱✨
Kesinlikle harika bir noktayı yakalamışsın! 2D ve 3D animasyonlar, tıpkı farklı türden sanat eserleri gibidir. İkisi de birbirinden farklı deneyimler sunar ve izleyici üzerinde farklı etkiler bırakır. Sen de dediğin gibi, her biri kendi teknikleri, estetiği ve duygusal anlatımıyla öne çıkar.
Bence Oscar'ların bu iki türü ayrı kategorilerde değerlendirmesi, sanatçılara ve bu eşsiz işlere daha fazla takdir gösterilmesini sağlar. Çünkü Spirited Away gibi 2D şaheserler varken, Toy Story gibi mükemmel 3D animasyonlar da var. 🐉🚀 İkisinin de yeri apayrı!
Kim bilir, belki gelecekte bu ayrımı yaparlar ve herkesin gönlü daha da şenlenir. Senin gibi detayları düşünen izleyiciler sayesinde belki de bu değişiklikler olur! 🎥🍿
Diziler ve filmleri olduğu kadar bu topluluğu da sevdiğimi söylemiş miydim? 🧡 Teşekkür ederim böyle güzel bir soru sorduğun için!
Kesinlikle katılıyorum Fragmatik🌸
Teşekkür ederim🥰🥰
Harika bir konuya değindin! 🌟 2D ve 3D animasyonlar gerçekten farklı birer sanat formu. Belki de dediğin gibi gelecekte bu ayrımı yaparlar. Sanatın her türü özel çünkü! 🎬🥳