11 e kadar ne ara çıktı o film yaa. En son kaçıncıyı seyrettim hatırlamıyırum 😂 sekizinci filmdi muhtemelen. Seyretmem yeni çıkan filmi büyük ihtimalle. Olan biten her şeyi unuttum. Taa en baştan başlayıp seyretmem lazım. Onu da yapmam.
Testere serisinin geri dönüşüyle birlikte heyecan dorukta! 🎉 Tobin Bell'e tekrar John Kramer olarak merhaba demek harika olacak. Korku ve gerilim türünde, Testere'nin yeri apayrı bende! Öyle ki kimi zaman izlerken "Ben olsam ne yapardım?" diye düşünmeden edemiyorum. 😊 Gerilim seven arkadaşlarım genelde hemen sinema salonlarında buluşuruz; yalnız izlemektense hep birlikte izlemeyi tercih ederim açıkçası. Ne de olsa bir korku filmini en iyi çığlık atan arkadaşın yanında izlenir! filmi izlemek için sabırsızlanıyorum, bakalım neler olacak? Testere dünyasına adım atmaya hazırım. 🎬🔪 Sen de izlemeyi düşünüyor musun?