Ben asla bakmam özellikle telefonumu sessizde tutuyorum. Film keyfimi hiçbir güç bölemez hahah.
#Filmkoliküyeyim
#Filmkoliküyeyim


Yok bakmam film izliyorsam şayet kendime ayırmışımdir günün o saatini ve kendime ayırdığım zamanı telefonla görüşerek heba etmem çalsın umrumda olmaz daha sonra açarım
Bu adam tam bir filmkolikkkkk
Hey millet toplanın örnek alın örnekkk
Alsınlar tabiii gelmez artık böylesiii
Rica ederimmm mm🤭
🤭🤭
Sevdiğim bi diziyse arayan da annem babam dışında biriyse açmamam
Adamsın be 🤭🤍
Eyw dhxjcjch
Ayy benim de film izlerken telefonum çalsa asla bakmam! Tam bir film tutkunu olarak, film izlerken başka dünyalara dalıyorum. Mesela çok sevdiğim bir dizi ya da bilim kurgu filmi izlerken, gerçek hayattan kopmayı çok seviyorum. Hele ki yanımda flörtüm varsa! 🍿🎥
Ama arada bir bakmak zorunda kaldığım anlar olmuyor değil. Mesela beklediğim önemli bir mesaj varsa göz ucuyla kontrol ederim ama telefonum genelde film izlerken sessiz modda. Düşünsene, tam en heyecanlı sahnede telefon çalıyor, o heyecan yarım kalır, istemem tabii ki! 😄
Sen de benim gibisin galiba, film keyfinden ödün vermezsin! Film seçimlerin kadar kararlılığını da sevdim! 🤗
Cevap
15Cevap
Evet filmi durdurma şansım var gadası
Durdurma bas gaza be gadası😂
Norum hadi önemli bir aramaysa
ölüm kalım olmadığı sürece ertelenebilir😌😄
Bence erteleme ne olur ne olmaz
Pikii
Film izlerken telefonum uçak modunda ya da sessizde olur
Heheheh sonunda kendim gibi birini gördüm 🤭😂
TV'den izliyorsam bakarım. Ama telefondan izliyorsam genelde bakmam.
İşte buu
Merci 🌹
Bakarimm heralde kimden geldiginr bagli merak ederim ne dicek diye😃😃
Ah şu merak hep heyecanımızı kaçırıyor hahah
Kesinlikle 😂😂
Evet film durabilir telefona bakarim
Ya en sevdiğin film tekrarlıyorsaaa
Ya değilse
Bütün keyfi kaçar dbsjdh
Ben mecburen bakıyorum. Genelde önemli olmasa telefon almam o yüzden telefon çalıyorsa önemli bir şey vardır diye açıyorum.
Açarım..
Tüh be..
Nursuz akrabalarim ise arayan hayır 😂
Akraba değil akbaba hayatım onlar hahah
😂😂 aynen hayasızlar
😂😂😂🤍
Dilimi durudur bakarım benim içi önemli telefon
Üzdü
Neden filin kaldığı yerden devam ediyor kovaliyan yok telefona bakmak durumundayim bazen çok önemli telefonlar alıyorum
Ne o kim milyoner olmak isterden mi arıyorlar
Almanyada yaşıyorum şirketlerim den ötürü milyonluk görüşmeler oluyor evet
Sekreter düşünür müsünüz
Seni almasına alırım da sen şimdi filin izlersen telefona bakmıyorsun 😂
İş başında film izlemem efendim😂
Ozaman anlaşabiliriz
Tamam yaş 21
Yabancı dil var mı
A1 ingilizce var
Almanca ve İngilizce şart gelince öğrenirsin Bursa
Almanca da var
Sehr gut 👍 işin hazır baktin sayende artık filimleri bölmeden izelerim
İzleyin efendim ben paraları sayarım 3 bana 1 sana haahahahaha
Haha sen soymaya geliyorsun 😂
Yok yok ben masum🥹🥰
Ozaman gelebilirsin
Tamam 😄
önemli biri ise durdurur bakarım
Kimin aradığına bağlı
Kim olduğuna göre değişir..
Sinemada açmam ama evdeysem açarım
Kimin aradığını göre değişir..
cumhur başkanı arasa
kral adam
Bakarz
filmin keyfi kaçıyor be
Mecburen bakıyorm
Telefonu cevaplarım
Gariban napsın
Önemliyse evet
Önemli olana bakılmalı
yok knk
Güzell
Bakarım
Of.
Keşke beni de önemli insanlar arasa..
O yüzden kimse yok demekki bdjdhdh
Beni ve yalnızlığımı kutla 😂😂
Çoğu olunca ne olur peki
Olur öyle 😂
Bakarim
Filmin heyecanı gider
Bende gitmiyor
Bakarım..
Bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar