Sizce bir erkeğin karakteri ayrılırken mi belli olur?

Hiç bir sebep yokken 18 Eylülden beri yazmıyordu bende yazmadım sebebini de sormadım 22 Eylül doğum günümdü haftalar önceden plan yapmıştık birlikte vakit geçirecektik birlikte kutlama yapacaktık benim haberim yok hiçbir sebep belirtmeksizin şehir dışına gitmiş ben de çarsamba dan beri neden yazmadığını sordum canım sıkkın yazdı sabahtan beri doğum günümü neden mesaj olarak dahi olsa kutlamadiğini sordum ben sorduktan sonra doğum günün kutlu olsun yazmış üzüldüğümü ağladığımı söyledim üzülecek ağlayacak bir şey yok dedi kızdım her yerden engelledim bunun üzerine iletişimimiz koptu dün normal mesaj olarak (biliyorsunuz engelleseniz bile normal mesaj engellenmiş mesaj alarak geliyor) görüşelim buluşalım barışalım diye mesaj attı aradı kızdım bağırdım eve gidince yine yüz yüze görüşelim konuşalım diye mesaj attı telefon da konuştuk yine istemediğimi söyledim bugün yine mesaj attı illa görüşelim konuşalım diye istemedim telefonla istemediğimi söyledim ve kızdım
bana canın cehenneme dedi ve kendimi fasulye gibi nimetten saydığımı söyledi erkeler karakterini ayrılırken mi belli eder?

Sizce bir erkeğin karakteri ayrılırken mi belli olur?
Cevapla