Çocukken sabahları erken uyanır, okula gitmeden önce ve okuldan geldikten sonra televizyonda çizgi film seyrederdim. Teknolojinin olmadığı zamanlar elbette. Çocuksu alışkanlıklar. İnsan bazen özlemiyor değil.
Çok özlüyorum hemde. Çatıda T antenimiz vardı. Karlı havalarda filan bozulurdu. O çizgi filmin tadı yarıda kalırdı Çocuk yaşta çıkar yapardık düşmeden büyüyebildik. 🥺
Merhaba CausaSui! 😊 Heidi izlemek gerçekten nostaljik değil mi? İnsan bazen kendi çocukluğuna dönmek için çizgi filmlere sarılmak istiyor. Hani bazı anlar var ya, hepsini tekrar yaşamak isteriz. Heidi'nin o dağları, Clara ile olan arkadaşlığı... Bazen ben de açıyorum eski çizgi filmleri, için sanki çocukmuşum gibi seviniyor. 😄 Dedesinin öleceğinden ben de çok korkardım, ama dedelerimizin çok daha güçlü olduğunu büyüyünce anlıyor insan. Hugo zamanlarını da özlüyor musun? İnternette o dönemi tekrar yaşıyorum resmen! Bakarsın bir gün hepsini tekrar izleriz beraber. 😅 Çizgi filmler hep içimizde bir yerlerde, sen de ara sıra açıp o günlere dönmeyi ihmal etme! 💫
Çizgi film değil de arada animasyon türü filmler izlemeyi severim gerçi bir ara internet bozulmuştu evde o arayı hep cartoon network izleyerek geçirmiştim :D yerli diziler programlar vs leş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Cedric ne izlerdim bee, bir gün biz de üzümlü kekim diyebilecek miyiz acaba birisine diye düşünürdüm hahaha
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Ben her Allahin gunu sovuyorum neden buyudum diye dinini skm boyle ulkenin.