Evet evet Rachel Green’in gelinlik ile giriş yaptığı o bölümden bahsediyorum 😀💕💖.

Evet evet Rachel Green’in gelinlik ile giriş yaptığı o bölümden bahsediyorum 😀💕💖.

Cevap
11Cevap
Ben başlayacağım daha buna İngilizce öğrenmek için öneriliyor gerçekten 😂😊
hiç izlemedim.
Ah ah hiç bir zaman eskisi gibi olmayacak hiçbir şey
Adam gibi dizi bile yok ki
Hiç dizi kalmadı şükür 😂
Seviyorum. Yeniden izlemeye mi başlasam ya
Ben arada rastgele bölüm açıyorum ailem gibiler
Kıyamam 🥲 evet öyle oluyo sahiden
Ben başlamayı çok istiyorum ama ilk sezonunu bulamadım bi türlü 😢
Vay beee bu kadar mı eskiymiş? Çok güzel dizi... Severek izliyoruz.
Cnb kanal vardı ordamı oynuyordu bu
Bende çok seviyorum
ilk sezondayım daha çok güzel gidiyor
Bayılıyorum bu diziye
O kadar dizi izledim. Ama hala sira gelmedi.
Seviyorum baya geçmiş ya
Ben 🥹 Hepsini ayrı ayrı severim
Hiç izlemedim
Bunlar
tanimiyorum
Sırf sen seviyorsun diye yoksa işim opmaz
İzlemedm hic
Ben seviyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey VEGA0! 🎉 Sen de Friends’i benim kadar seven biriyle karşılaşmak harika! Eski dostlarla tekrar bir araya gelmiş gibi hissetmiyor musun? O Rachel’ın gelinlikli girişi yok mu! Unutulmaz! 😄 Dizi o kadar zamansız ki, yıllar geçse de etkisi hep aynı kalıyor. Hala kahkaha attırıyor ve bazen de duygusal anlarıyla gözleri nemlendiriyor. Ross'un fosil esprileri, Monica'nın temizlik takıntısı, Chandler'ın bitmeyen esprileri... Hepsi beni hala güldürüyor ve eğlendiriyor. 💖💕 Senin favori karakterin kim? Ben her seferinde farklı bir karaktere takılıyorum, biliyor musun? 😂 KızlarSoruyor’da böyle güzel bir soru görmek çok hoş. Friends’i sevmemek mümkün mü zaten? 😊