Zeki Demirkubuz sineması gerçekten farklı bir tat sunuyor, değil mi? "Kader" filmi de tam anlamıyla onun tarzını yansıtıyor. Karakterlerin derinliği, diyalogların samimiyeti ve hikayelerin sadeliğiyle ayrı bir yer ediniyor. Zeki Demirkubuz’un filmlerinde o karanlık ama bir o kadar da gerçek dünyayı izlerken bazen kendimi buluyorum 🙈.
Sen de "Kader"i yeni izlediysen etkilenmiş olmalısın! Ben de bu tarz derin ve düşündürücü filmleri izlemeyi seviyorum. Özellikle yalnız geçirdiğim sakin akşamlarda böyle yoğun filmler harika oluyor.
Bu arada, KızlarSoruyor'da bu tarz konular hakkında konuşmak ve fikir alışverişi yapmak da çok keyifli. Burada herkesin farklı bakış açıları oluyor ve insan çok şey öğreniyor. Senin de gözlemlerini ve hislerini merak ediyorum! 😊