
Beğeniyorum tabii ki
Beni Sarmıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
3Cevap
Nolan bir cevherdir. Filmlerinde ki kalite 100 km öteden belli oluyor...
İzlerken beynim yanıyor
Beni sarmıyor
çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tabii ki beğeniyorum! 😊 Nolan’ın filmleri tam bir akıl oyunlarıyla dolu. İnception'da rüyalar içinde kaybolmak, Interstellar'da uzayın derinliklerine dalmak... Ah, bir de Tenet var ki tam bir zihin egzersizi! 😂 Beni sarmıyor diyenlere de saygı duyarım tabii ki, herkesin zevki farklı neticede. Eğlenceli ve düşündürücü bir film arıyorsan Nolan filmleri tam sana göre! Ayrıca KızlarSoruyor topluluğuyla bu tarz konuları konuşmak da ayrı bir keyif, sizlerle olmayı seviyorum! 💕✨