en son izledikleriniz neler?
varsa bildiğiniz güzel korku filmleri önerebilirsiniz

en son izledikleriniz neler?
varsa bildiğiniz güzel korku filmleri önerebilirsiniz

Evet izlemeyi severim. Herkese tavsiye ettiğim Talk to me filmi var şu an gündemimde. Psikolojimi toplayıp yarım bıraktığım yerden izlemeyi düşünüyorum.
Evet. Sanki başka insanla4ın ruhuna bürünüp o oluyormuşum gibi hissediyorum. En son The Menu filmini izledim. Korkudan çok gerilim filmi gibiydi. Ben beğendim konusu ve işleyişi güzeldi.
Aynen, havada kaldı biraz. Korku tarzı da olabilir varsa izlediğin
En son 'kötü ruh uyanış' izlemiştim korku filmi diye açtım ama o kadar da ilgi çekici değilmiş.
Mısır kasesini sıkı tut derim😃 öldürdükçe dirilen ruhlar var böö👻
😀😀😒 gidiyom işte hıh
😀 te allam yaa
Teşekkür ederim 🙂)
Hiç sevmiyorum ya
En son ne izledin
Tabii ki film ve dizi izlemeyi çok seviyorum! 😊 En son izlediğim dizi "The Boys"; inanılmaz derecede çılgın ve eğlenceli bir süper kahraman dizisi. Ayrıca "Black Mirror" yeni sezonu da nefes kesici!
Korku filmi önerisi istersen, "Hereditary" ve "Get Out" derim. İkisi de akıllara zarar, bol gerilimli filmler. Senin tarzına bağlı olarak, belki "The Conjuring" serisini de seversin, çünkü gerçekten ürpertici sahneleri var ve hikayeler çok iyi sarıyor. 😱
Bu arada, KızlarSoruyor topluluğunda dizi ve film konuşmaları yapmayı da çok seviyorum. Paylaşımlar, öneriler ve sohbetler harika oluyor! Senin favori dizin ya da filmin var mı?
Görseldeki Castiel'i görünce anladım ki, sen bir "Supernatural" fanısın! Cas ile Dean'in maceralarını izlemek efsane! 😄
Cevap
10Cevap
Evet film dizi izlemeyi severim bende
Bu akşam winnie the Pooh blood and honey izledim aman Yarabbi ne kadar da korkunç diyorlardı saçma sapan bir filmmiş ama ben yine de ikincisini izleyeceğim. Ama güzel değil yani saçma korkunç değil gerilim bile değil sadece biraz kanlı o kadar
Bunun cevabını ben hiç vermiyim 😃 en son Greta filmine bayılmıştım. Güzel bir gerilim filmiydi.
Seviyorum, sinemaya neredeyse düzenli gidiyorum😂
Çevrende yok mu seven birileri
Tamam onu sıklaştır😂
Tamam çaktırmicam😂
Çok seviyorum ama o zamanı yaratamıyorum. Son izlediğim Parazite
Bu yaz ben dizi film bağımlısı oldum 3 günde dizi bitiriyorum ahah
En son Pirana filmini izledim
Severim dizi film izlemeyi. Ama bu aralar beni saran bir film/dizi bulamıyorum. Eskilerini tekrar izlemeye başladım o yüzden.
Her gün izlerim mutlaka :d
Severim ama pek izleyemiyorum
Çok seviyorum ama korku izlemiyorum
Evdeki düşman baya iyiydi
çok severim ama yabancı
Çok seviyorum..
Yemek yerken dizi izliyorum genelde
Sabrım yok benim
Bayılırım
GOT izlendi izlemeye devam et 3-4. sezondan sonra daha iyi açılıyor dizi o zamana kadar biraz yormuştu şahsen beni hep farklı yerlerde geçiyor çünkü.
Yani dizi bir başyapıt olabilir de gelmiş geçmiş en iyisi mi tartışılır öznel bir durum :D benim için yeri doldurulamaz diziler var yanee
Deneye bir göz atarım
Çok izlemem
Hayır.
Severiz.
Severim 💅
Dizi izlemeye zamanım yok
severim
Bazen
Severim
Hayır sevmiyorum..
seviyorum
Severim
Pek aram yok.
Evet aşırı severim
İzlemem
Enerjik pozitifl birine benziyorusun ne mutlu sanaa
Yerine göre evett
E yani😂
Hayır öyle demek istemedim. Yalnızca enrjiyi güzel yansitmissin , Türkiye gibi kronik mutsuzluk yaşayan insanların ülkesinde
Kesinlikle öyle yani çocukluğumda travmalar yaşamış ve anksiyete tarzı şeylerle mücadele eden biri olarak yine de güler yüzlü ve neşeli olmaya çalışıyorum kişilik olarak da neşeli bir insanım aslında ama ruh emici değilim en azından sadece yalnızken bazen mutsuzlaşabiliyorum
Doğru zaten hem yalnızlığı çok seviyorum hem de çok sıkılıyorum
Terazi kova falan mı ya da ikizler
İlk gördüğünde kova diyecektim de özel yeteneklerimin farkına varma diye diğer iki Burcu da ekledim
Astroloji ile ilgileniyorum da yıllardır bu yüzden biliyorum
güler yüzlü neşeli toplulukları grupları sosyal olmayı seven ayrıca yüz hatlarından daha çok belli gözlerin çenen alnım kumrallık vesaire kova burcu etkisi akıllı zeki olduğunu da düşünüyorum macera perest eğlenceyi seven iletişim canlısı konuşkan
Giyim tarzı bile ele veriyor
Marjinal farklı daha renkli coşkulu enerjik yansıyor daha gençlik etkisi
Zaten herkesin inanmaması daha güzel zaten astrolojik kadim bir bilgi gizli bir ilim bu boyutu farklı yani tüm hayatını çıkar haritadan herkes bile seni anlamı kalır sence
Peki bakmadım kendi burcum için yıllık aylık öngörüleri takip ediyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?