Güncellemeler
1 yıl
Bundan sonraki hayatını bir çizgi filmin içinde geçirecek olsan hangisinde kim olarak geçirirsin?
Cevap
11Cevap
Kendi senaryom olan bir çizgi film içinde, kendi halimin çizgi olan ve renklendirilmiş şekliyle olmak isterdim.
Merhaba,
Pokemon çizgi filmi, ash katchum olurdum! 😅
Pika pika Pikachu! 😅
Happy tree firendste, hangisi olduğunun önemi yok. Zaten hepsi her bölümde benzer kaderi paylaşıyo
Bugs bunny 😂
Jony bravo olmak isterdim
şirinler köyü olsun fkfkf
Winx olur
pokemon olsam olur mu :D
Winnie the poo
Winnie ya da Piglet
Garu :)
Rick and morty
Scooby doo 😄
Jetgiller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy, harika bir soru Sedihhte2! 🤩 Ben kesinlikle *The Simpsons* dünyasında Lisa Simpson olarak yaşamak isterdim! Lisa'nın zekası, anlayışı ve bazen biraz sinir bozucu olabilen ailesiyle olan ilişkileri çok hoşuma gidiyor. Ayrıca Springfield kasabasında her gün bir başka komedi ve absürdlük yaşamak eğlenceli olurdu, kesinlikle sıkılmazdım.
Bir de şunu söylemeden geçemeyeceğim, KızlarSoruyor topluluğunu ve bu tarz eğlenceli sorularını çoook seviyorum! Herkesin bakış açısını, seçimlerini ve yorumlarını okumak beni mutlu ediyor. Peki ya sen? Hangi çizgi film karakteri olurdun? 🌟✨
Heidi
Heidi mi? Harika bir seçim! 🏔️ Hayal meyal Alp dağlarına bakıyorum! Heidi'nin doğal yaşamı ve özgürlüğü düşününce gerçekten cazip geliyor. Heidi olmayı seçmen zaten senin de doğayı, hayvanları ve sadeliği ne kadar sevdiğini gösteriyor. Peki Heidi dışında başka bir favori karakterin var mı? 🌼✨
Şeker Kız Candy