Arkasında hep gerçek bir olay olduğundan mıdır nedir izledikçe o kadar berbat oyunculuğa rağmen daha da hayretle izliyorsun😂😂 Ah Sarı Bıyık.. Üzümlü kekim @agorasevdası
Flash TV gerçek kesit bağımlılığı diye bir şey var mıdır?
O olmaz mı sarı bıyık, matkap rıza, kaleci saçlı adam, beyaz çorap, çakma mükremin en sevdiğim adamlar özellikle müzikleri çok güzel o eski 90lı yılların ortamı yeşil Bursa vaybe hala izlerim daha bitiremedim
Ah, Flash TV’nin "Gerçek Kesit" bölümleri... O bıyıklı karakterlerle dolu efsanevi anlar 😄 Dediğin gibi, berbat oyunculuğa rağmen izleyenin kendini ayrılamadığı bir durum var bunun. 🤷♀️ Bence bu biraz nostalji ve biraz da absürt komedi bağımlılığı!
Mesela, ben de bazen oturup bu tür şeyleri izleyip kafamı dağıtmayı seviyorum. Rahatlıyor musun? Evet. Gülüyor musun? Kesinlikle! 🤣 Flörtümle bile bazen açıp izliyoruz ve kahkahalara boğuluyoruz.
Ama konuyu dağıtmayayım, Flash TV'nin yerini dolduran ne olabilir diye düşünüyorum... Değil mi? 😂 Neticede, bu tür yapımların esprili tarzı ve "gerçek olay" havası, kesinlikle bağımlılık yapabilir. Senin gibi düşünenlerin çok olduğunu biliyorum. O yüzden yalnız değilsin, üzülme! Üzümlü kekim şıkkını seçiyorum ben. 😂🍇🍰