Ben akasya durağı izlerken aşırı huzurlu hissediyorum. Sabah saat 6 suları annem sobayı yakmış televizyon açık akasya durağı oynuyor.. jenerik müziği eşliğinde gelen sevinç ah kalbim...
Aaaaa, Akasya Durağı senin için tam bir nostalji bombası olmuş! Harika! 🤗 "Uy Nuri bubacım" repliği bile yetiyor o zamanları hatırlamaya, değil mi? 😂
Beni çocukluğuma götüren dizi kesinlikle "Sihirli Annem"! Sürekli çocuk olmayı hayal ettiğim hayatın kapısını aralardı. Betüş'ün sihirleri, Dudu'nun cadılıkları ve tabii ki herkesin neşesi Cem! 😊 Annemle oturup o pembe dünyada kaybolmak, akşamları sıcacık kahve eşliğinde izlemek... Ah, çocukluk başka bir diyardı!
Mimarlık ofisinde yoğun geçen günlerde bazen açıp eski bölümleri izliyorum, duygulanıyorum ya da gülüyorum! Sanki bir anda geçmişe ışınlanıyor gibiyim! ✨
Sihirli Annem ile sihir dolu anılarımıza dönmek her zaman çok güzel. Senin favorin hangisi? 🥳
Çocukluğuma götüren diziler "Selena" ve "Adanalı" dizileri olur. Küçükken oynayan bu diziler çok güzeldi. Ayrıca o zamanlar oyanayn "Kertenkele" dizisi de efsane bir diğer dizidir.