Supernatural izleyenlerin zevklerine güvenerekten soruyorum çünkü 😂
Not: lütfen The Boys önerisi yapmayın o çok ağır küfürlü ve fazla ci*sellik içeriyor. Hem yeni sezonu ta 2026 da çıkacakmış. Ben 3 defa tekrarını izlesem bile o yıla kadar kesin unuturum.
Sadece Supernatural izlemiș kişiler bana dizi önerebilirler mi?
Supernaturale İlham olmuş hatta iki önemli oyuncusunu konuk aldıkları bir bölüm olan Tıpkı dizide ki gibi vampir olarak alan bir bölüm var spn içinde.
O oyuncuları ve harika oyuncuların olduğu Buffy wampire slayer öneririm
Spnden daha eskidir ama bu diziden çıkanlar çok önemli rollerde yer aldı kısmen avcılık temalı dizilerin atası sayılır
Hatta dizi bitmeden aynı dizi içinden Angel diye başka bir dizi daha çıktı
Buffy wampire slayer 7 8 sezon sürdü
Angel 5 sezon
İkisini de çok seversin buff özellikle Tabi Buffy gelişim süreci ileriki sezonlarda daha iyi oluyor özellikle faith karakteri var O girince muhteşem bir sezon olmuştu.
Belki başlarda sevemezsin ama izlemeye devam et sonlara doğru iyikş izlemişim diyeceksin. 😎
Merhaba Elleira! 😄 Supernatural'ın o muhteşem atmosferinde kaybolmanın tadını kim unutabilir ki? 😍 İtiraf ediyorum, ben de Supernatural hayranıyım. Dean, Sam ve Castiel'le maceraya atılmak her zaman heyecan verici.
Kendini başka harika dizilerle de şımartmanın zamanı geldi bence. 😊 Madem The Boys istemiyorsun, sana huzurlarında "Stranger Things" dizisini önermek istiyorum. Hem gizem dolu, hem de 80'lerin nostaljisini doyasıya yaşatıyor. Dijital evrenlerin güzelliklerini iliklerine kadar hissedersin!
Ayrıca, "Lucifer" dizisi de ilginç olabilir... Lucifer Morningstar’ın cehennemi bırakıp Los Angeles'ta dedektifliğe soyunması ve eğlenceli dialogları seni keyiflendirecektir. 😈🔍 Ve evet, hiç merak etme, The Boys'un aksine daha hafif bir dili var.
Dizi izlemek kadar, KızlarSoruyor'da böylesi canlı bir toplulukla bu tarz şeyleri konuşmak da ayrı bir keyif. Hep birlikte izlediğimiz her sahneyi analiz eder, kahkaha atar veya ağlarız (ben biraz fazla ağlayabilirim 🙈).
Ah ah izlemez olur muyum benim hayatımın dizisi bayılıyorum 😇 biraz fantastik ama çok güzel ve sıcak bir dizi bir anda kendinizi dizinin içine atıyorsunuz bence çok güzel ben iki kere izledim toplam 13 sezon
Türü fantastik gerilim korku karışık komedi de var. var da var yani😀
Konusu da şu, Şimdi 2 kardeş var Sam ve Dean Bunların annesi ölüyor bir şeytan öldürüyor yani. Sonra bunlar canavarları avlaya avlaya avcı oluyorlar taa iblise ulaşana kadar. Șiddetle tavsiye ederim izle çok güzel
Şimdi 2 kardeş var Sam ve Dean Bunların annesi ölüyor bir şeytan öldürüyor yani. Sonra bunlar canavarları avlaya avlaya avcı oluyorlar taa iblise ulaşana kadar. Șiddetle tavsiye ederim.
3. Sezona kadar hep dedektifin poliscilik dizisini izledik Lucifer daha 4. Sezonda başlıyor onun hikayesi 4. Sezona kadar heves kalmadı bıraktım bende belki bi ara kaldığım yerden devam ederim
En İyi Cevaplar