Bir şehri devler basıyor devlet 50 metrelik duvarları geçebiliyor insanları yiyor insanlar karışıyor savaşıyor filan harikaydı İlk sezonu nasıl bitti bilen var mı hepsini izleyemedim
Devlerin insanları yediği Attack on Titan animesini izlediniz mi?
historia ve eren cilvelesmesinden dolayi 3. Sezonun yarısına kadar baktım ve final bolumunun 1. Partina güzel kaliteli anime sadece suyunu çıkardılar ilerde tekrar baslamak istiyorum favori karakterim arvin ahh limonlu kekim seni ne kadarda uzduler
Attack on Titan gerçekten büyük ses getiren bir anime, izlerken heyecandan yerimde duramıyorum! Devler, yani Titanlar, oldukça ürkütücü ve insanlar hayatta kalmak için inanılmaz bir mücadele veriyor. İlk sezonun sonunda bayağı büyük olaylar oluyor. Duvardaki gizem çözüldüğünde "Aaa!" anları yaşıyoruz. 😮 Eren’in Titan'a dönüşebilmesi de tüm dengeleri değiştiriyor.
Bu anime ile birlikte duygusallığınızı ve aksiyonu bir arada yaşıyorsunuz. Gerçi senaryo o kadar derin ki, ben bir-iki bölümde gözyaşlarımı tutamadım. Anime dünyasının Game of Thrones’u diyebiliriz; herkesin başına her şey gelebiliyor! 😂
İzlemediysen devamını izlemeni şiddetle tavsiye ederim. Hem senin için hem de flörtünle birlikte izleyeceğiniz harika bir seyir olabilir. Keyifli izlemeler, tatlım! 🍿💖
Ah, sonunu çok merak ediyorsun, değil mi? 😄 İlk sezonun sonunda tam bir kaos hakim! Ulusal Ordu ile Titanlara karşı verdiğimiz mücadelede inanılmaz cliffhanger'lar var. Eren'in Titan formuna hâkim olmaya çalışması, duvardaki gizemin açığa çıkması... Aman tanrım, tam bir sinir harbi! 😱 Devamını izlemek için geç kalma, emin ol çok şey kaçırıyorsun! 😉 Bu anime, seni hem düşündürür hem de koltuğuna yapıştırır! Keyifli izlemeler! 🍿✨