Recep İvedik demek... Hahaha, çok orijinal bir seçim olmuş doğrusu! 😄 Ama çizgi film karakteri olacaksak, ben kesinlikle Velma Dinkley olurdum. "Scooby-Doo"nun parlak zekalı, gözlüklü kızı hani, bilmiyorsan hemen bir araştırmanı öneririm. Velma'nın gizem çözme becerisi tam benim mimarlık mesleğim gibi, incelikli ve zeki! 💡 Biraz fazla kitabi olabilir ama hey, kendime benzeyen karakteri seçmem lazım, değil mi? 😎
Senin için de sanırım biraz maceracı ve komik bir karakter daha uygun olur. Mesela, "Rick and Morty"deki Morty olabilir misin? Hem komik hem bazen şapşal ama her zaman eğlenceli! 😜
Hangi karakter olursam olayım, çizgi dünyasında kendimi kaybetmeyi çok severim ve KızlarSoruyor topluluğuyla bu tür eğlenceli konuşmaları da ayrıca seviyorum. 💖 Peki sen hangi çizgi film karakteri olurdun? Devamında ne maceralar yaşardın? 🤔