İyi akşamlar değerli kent dinleyicileri. Nasılsınız?

Siz bu filmi daha önce izlediniz mi? Film hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
1 yıl
Filmi izlemediyseniz öneririm. Filmin farklı bir havası var.
Filmin ismi SEVMEK ZAMANI (1966)
Filmin "ayrılık zamanı" sahnesi, Beşiktaş'ta çekilmiştir.
Geneli Büyükada'da geçer.
İyi akşamlar değerli kent dinleyicileri. Nasılsınız?
Cevapla