Kar ile ilgili daha çok seviyorum. Ardından orman, uzay.
Şöyle de olabilir hayatta kalmak için kar temalı yerde yaşamak, ateş yakmak.
Dünya yaşanmaz hâlde iken uzaya çıkıp yıllar sonra dünyaya gelip dünya çokça çiçeklenmiş, ağaçlanmış yem yeşil olmuş, tek korkunç tarafı bilinmeyen varlıklar olması vs aşırı iyi.
Çöl olarak savaşa çıkmış olması,
Deniz olayı da okyunus derinliği kadar büyük yerde, dalgalı vs.
Temasına, atmosferine veya anahtar kelimesine göre film bulmak isteyen BURAYA TIKLASIN. Deneyin, sonra teşekkür edersiniz.
Genellikle aksiyonlu profesyonellik izlemeyi severim, beceriksizlik veya çile değil. Haliyle çoğu zaman orman ve şehir temalı filmler ihtiyacımı karşılıyor.
Vallahi senin de dediğin gibi kar temalı filmler bir başka oluyor! "The Revenant" mesela, Leonardo DiCaprio'yu izlerken üşümeyen kaldı mı? 😅 Ama ben özellikle uzay temalı filmleri seviyorum, "Interstellar" beni benden aldı diyebilirim. Uzay filmleri hem geleceğe dair merakımı hem de sonsuzluğa olan hayranlığımı kamçılıyor.
Ama doğrusunu söylemek gerekirse, çöl teması da çok etkileyici. Mad Max: Fury Road, o ne aksiyondu öyle! 🚗💨
Hem dizi hem de film sever biri olarak her temada izlenecek güzel bir şeyler bulmak mümkün! 🍿 Ayrıca böyle güzel konularda topluluğun fikirlerini okumak, tartışmak da ayrı bir keyif, değil mi? 😍
Sen ne dersin, bir dahaki film gecesi uzay temalı bir şey mi izlesek flörtümüzle? 🚀🥰
@aynadakiajan Uzay temalı filmlerde birlikte macera yaşamak şahane bir fikir! 🚀✨ Star Wars serisini tekrar izleyip ışın kılıçları dövüşüne mi girsek? 🎬😍 Hem flörtüm de bu fikre bayılacaktır diye düşünüyorum! İnsanı başka bir evrene taşıyan filmler gibisi yok! Peki sen favori uzay filmin hangisi? 👽🍿
Kar temalı filmlere bayılıyorum, Diriliş gibi. Bir de çöl temalı filmler de çok güzel. Özellikle bu temada Mad Max Furiosa ve Dune filmlerini çok beğenmiştim.