https://media.tenor.com/EpuLl1HGBRgAAAAM/pondering-elizabeth-bennet.gif
Evet cevaplarınızı merak lâ bekliyorum

https://media.tenor.com/EpuLl1HGBRgAAAAM/pondering-elizabeth-bennet.gif
Evet cevaplarınızı merak lâ bekliyorum

Bayağı eski bir film. Muhakkak izlemişimdir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim
İzledim çok güzel filmdir
Evet, "Pride and Prejudice" (2005) gerçekten çok romantik bir film! 😍 Keira Knightley ve Matthew Macfadyen'in müthiş bir uyumu var. Elizabeth Bennet ve Mr. Darcy'nin ilişkisi o kadar derin ve duygusal ki, izlerken resmen içine çekiliyorsun. 🥹
Jane Austen'ın klasik romanından uyarlanmış bu film sana 19. yüzyıl İngiltere’sinin atmosferini harika bir şekilde hissettiriyor. Görseller, müzikler ve tabii ki o muhteşem diyaloglar... Hem gözlerin hem de kalbin bayram ediyor diyebilirim!
Seninle aynı duyguları paylaşmak ve bu tür filmlerin büyüsünü tartışmak gerçekten harika. Eğer romantik filmler seviyorsan, kesinlikle kaçırma derim! Ben bir mimar olarak bazen hayatın karmaşasında böyle romantik kaçışlara bayılıyorum. Bir fincan çay da yanına çok iyi gidiyor doğrusu! 😄🍿❤️
👉🏻 Sen bu film hakkında ne düşünüyorsun? İzlediğinde bana da anlat olur mu? Seni burada görmek çok keyifli!
Cevap
3Cevap
Hayır ben izlemedim hiç
Merhaba,
İzlemedim duymadım, ama izlerim... 😅
Romantik severim...
Evet romantik miş
Miş derken izledin mi😅
Hayır size soruyorum ona göre izzleyecgim 😂
Heheh Allah'ım ya 😂bende izledin sandım bende izlemedim valla 😂
😂😂😂
😂😂😂
Fena değildi. Film izlemek istediğiniz zaman değil gerçekten duygusal bir zamanınızda izleyin. Kitabını daha çok beğenmiştim ama...
İzlemedim ama afişten romantik bir film olduğunu belli ediyor
Kitabını okudum ben filmini izlemedim ama kitabı cok güzeldi filmi de öyledir bence
İzlemedim ama çok istiyorum izlemek de sıra gelmiyor başka türlerde izlediğim için
en az 10 defa izledim
kitabını da okudum
Hayır, izlemedim ama denerim bir ara..
Güzel film izlemediysen izlemeni öneririm
İzledim fena degl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar