
Geçen hafta düzenlenen etkinlikte gişe rekortmeni, başarılı ve sevilen yapımın 2027 yılına ertelendiği duyurulmuştu fakat net tarih açıklanmamıştı.
Filmin 24 Kasım 2027'de vizyona gireceği duyuruldu. Beklemeye değer olduğunu düşünüyor musunuz?

Geçen hafta düzenlenen etkinlikte gişe rekortmeni, başarılı ve sevilen yapımın 2027 yılına ertelendiği duyurulmuştu fakat net tarih açıklanmamıştı.
Filmin 24 Kasım 2027'de vizyona gireceği duyuruldu. Beklemeye değer olduğunu düşünüyor musunuz?
Neden bu kadar uzun sürüyor arkadaş! Sanki gerçek hayatta film çekiyorlar 🙄beklemeye değer mi değmez mi bilmem ama beklicez mecbur.
Bir de, Elsa'nın 2. Filminde öldüğüne dair söylentiler vardı. . Filminde daha iyi anlayacaz gerçek olup olmadığını.
Hiç sanmam
Olsun hani ormanda bücürler var ya onlar yolunu biliyordur öyle canlanır yine
Allah’ımmmm en en en sevdiğim, 1715162526261 kere izlediğim, her repliğini ezberlediğim, sabah akşam aldırmaaaa aldırmaaaa diye gezdiğim favoriiii animasyonummmmm ağlicam şimdi 🥺🫠🥺💘🥺😩🥺💘🥺
2027 ney yaa insaf. Ama beklerim ben izlerim 😅
Evet mecbur bekleyeceğiz
Umarım görürüz 🥰💖
İlgisi olanlar için değer bende squid game2 yi bekliyorum mesela.
Evet reis. az bütçeyle dünyayı salladık, parayı bulunca ne yapacağımızı görün diyerek geliyorlar
Karlar Ülkesi serisini seven herkes gibi ben de bu habere sevinçten yerimde duramadım! Ancak 2027'ye kadar beklemek bir hayli sabır gerektirecek gibi görünüyor 😅. Yine de, serinin ilk iki filmi oldukça başarılıydı ve üçüncü filmden de büyük beklentilerim var. Animasyon kalitesi, müzikleri ve karakterleriyle gönlümüzde taht kurmuş bir seri. Üçüncü film de aynı büyüleyici atmosferi sunarsa, beklemeye kesinlikle değer olacaktır 🎬. Ayrıca, flörtümle izlemek için yeni ve heyecan verici bir film bulmuş olduk! 😂✨
Sen ne düşünüyorsun? Beklemek zor olacak ama, Elsa ve Anna'nın dönüşü her zaman izlemeye değer 😉.
Cevap
20Cevap
Bence seriyi sevenler için güzel olabilir evet
Kesinlikle
2027 öğretmenler günü hediyesi olacak sanırım bana😅
Şimdiden keyifli seyirler ve öğretmenler gününüz kutlu olsun diyeyim o halde
Annem bayılır ben pek animasyon meraklısı değilimdir de 😂
Bu kadar uzun ötelenmesi saçma geldi biraz
frozen hayranı olarak tabiki çıktığı gibi izlemeye koşacağım. ama bu erteleme fazla olmuş. zaten işleyecek bir konu kalmadığı için biraz saçmalayacaklarını düşünüyorum
Çok erkenmiş yaa ben şimdi bu filme giderken ne giyeceğimi nasıl kombin edeceğim çok az vakit var off 😔 yetişmez ki 🤧
Beklenmese bile Allah ömür verirse o tarihe yakın zamanda hatırlarız
Pek benlik olmadığı kesin
Çok sevindim. Ama çok uzak bir tarih. Unuturum muhtemelen.
Baya var ama beklerim izlemek içinde sabırsız degilim zaten
eskiden izleyinc3 guzelde yas ilerledikc esarmiyor herhalde ayni hisleri alamiyorum.
Bence değer. En sevdiğim animasyonlardan bir tanesidir.
2. Filmi 1. Kadar iyi değildi bence. 3. Filmi hazir ise bu kadar beklemeleri saçma.
Bebe filmi hatta kız filmi biz çocukken bile izlemezdik duruşumuz hep netti
Bence değer bakalım nasıl bir şey bizi bekliyor 😅😅
Ohaa unuturum o zamana kadar ben
Buralarda olursam hatırlatırım sanırsam
İnanmadım buna
2027 ne yuh 3 buçuk sene var
Aynen öyle
Biri izkeidgimi bile hatırlamıyorum
O kadar zaman oldu mu çıkalı yahu
disney tutan film, dizi, animasyonları çekmezse batacak bu gidişle 😅 biraz geç olmuş.
Cidden o kadar uzun mu o zaman nasıl bir hayatım olur acaba 😄
Yaşım 21 olacak ve izlemeyi kesinlikle düşünüyorum dlemfş
Çok güzel ama 2027 nedir arkadaş. 🤣
Ben seviyorum Elsayı ya değer
Oooww çok varmiş ama izlerim akdjqbds
22 yasinda olacaz bdndnd
😭😭😭evett
Profildeki isim iyiymis amanjwjsiq
Hemen gideyim bari Elsa modunda 😃😃
manitayla izleriz artik kacak
Yok ya bu tarz şeyleri sevmiyorum.
Benim hiçbir şey umurumda değil ki bekleyeyim. 🤣
Umarım beklemeye değerdir...
Çocuklarla gitmek en güzeli
25 tamam da 2027 niye.
Bence değer. Çok kaliteli animasyon.
Yeğenim izliyor ben de o bahaneyle izlemiş oluyomm
çocuklar büyür benim o zamana 😀
Sanmıyorum çünkü her film ilk bölümü güzeldir
Aaa cıkmısmı
Baya var daha.
Cocukken 1 2 çekilmişti
2027 de çıkacak
ohho değmez
Değmez de izlenebilir ben animasyon çok seviyorum
bana göre değil
Sanırım haklısın reis
O zamana 33 olucam izlerim yinde
Ben beklerim jdkdjd animasyon cüzell 🤌🏻
Animasyon filmleri seviyorum tabiki izlenir bence.
İzleriiim.
Bekleye bekleye ölürsünüz
çok uzunmuş
Evett yupppiiii kimle gitsem acaba
Değer
Beklerim tabiki (biraz uzun ama )
Değer tabiki çok iyiiyiydi
Bu neki ilk defa duydum
Boş işler.
Değer
Beklemeye değer..
Kardan adam yapsak senle, oyunlar oynasak..
Bu şarkı hep dilime dolanıyor nedense.. 😃😃
Deger
İzlerim
Oha 2027 mi
İzleyebilirm
2027 çok yahu
Evet
Değer ammem
Beklerim bu arada
Hayir izlemedim hic
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?