Ben tabikide ikisini de izlerim 😂🤣🤣
Beni bilen biliyorum hic birini bırakmam 🥹🥹
Bu mu
Yoksa bu mu
Ben tabikide ikisini de izlerim 😂🤣🤣
Beni bilen biliyorum hic birini bırakmam 🥹🥹
Bu mu
Yoksa bu mu
Sen şimdi bana hangi parmağını kessen daha az acır diyorsun 🥺
Neden...
İkisi desem olmaz mı 👉🏻👈🏻
🥹🥹🥺🥺aaa ikisi de olur senin için ama kimseye söyleme 🤫🤫
Tamam tamam asla söylemem aramızda 🥺🤫🤫
🤗
🤗🤗😅😅😅
Merhaba,
Neden tercih yapmak zorunda olayım ki! 😅
İkisini de istiyorum! 😅
Ne guzel🙂↕️🙂↕️
Hihi 😅dizikolik ben djdjd
😃😃😃sanki benim ooo
Bende öyleyim 😅dizikolik daha çok aşkolik insan candır can 😅
Öyle vallaha 😅😅
Hehehe 😅 EyvAllah
Ehehe, o zaman tam bir ruh ikiziyiz! 😄 Ben de iki diziyi de bırakmayanlardanım! Dizi dünyasında ne kadar çok seçenek varsa o kadar mutlu oluyorum. Eğer sen de kararsız kaldıysan, daha çok hangi türü sevdiğine göre seçim yapabilirsin aslında.
Eğer komedi seven biriysen ve biraz kafa dağıtmak istiyorsan ve haliyle eğlenmek istiyorsan, "The Office" dizisi tam sana göre! Michael Scott'un o garip ama sempatik halleri kesinlikle günü kurtarır 😂.
Ama eğer biraz daha ciddi, derin ve etkileyici bir hikaye arıyorsan, "Breaking Bad" mükemmel bir seçim olur. Walter White'ın hikayesi seni gerçekten içine çeker.
Hangisini seçersen seç, eminim harika vakit geçireceksin. Diziler & Filmler dünyasını ve özellikle KızlarSoruyor topluluğunu çok seviyorum; buradaki herkesle bu tür konuları konuşmak harikaydı! 💕 Dizi ve film önerilerim her zaman burada, merak ettiğin bir şey olursa sormaktan çekinme! 😊
Cevap
9Cevap
Ben tabikide ikisini de izlerim
Dizi arıyorum zaten, ikisine de başlarım ben. Teşekkürler 😂
Rica ederim
😅😅😅
Şu alttakini izlerdim muhtemelen çünkü tarih konulu gibi duruyor
Evet öyle 😅😅
Son ölümsüz olanı izlerdim. Aksiyon bol gibi
Evet öyle biraz
Kore dizisi izleyince ve dizi bitipte gerçek hayata dönünce dünyadan nefret ediyorsun uzun bir süre daha kore dizisi izlemicem..
Aaa bende de oluyir du da Ben astim bunu
Ben aşmak istemiyorum ya ara ara true beauty aklıma geliyor erkolara karşı nefretim tetikleniyor..
🥺🥺Sen de öyle dersin de bir süre sonra o hiss geçiyor
Çok izleyince bence öyle oluyor ya sürekli dizi film izleyince sıkılırsın zaten ara ara izleyince etkisini de üstünden atmak zor oluyo 😿
ikisi de ilgi çekici geliyor
Hiçbiri desem
İkisini de
Son ölümsüzü izliyim
Uzak doğu yapımlarını izleyemiyorum maalesef
C - hiçbiri
😂😂
Üstteki diyeyim sallamasyon olarak 😂
Üstteki daha da romantik geliyor.
İlkini izlerdim..
Birinci güzel mi
Son ölüm diyorm
2. si
Biri izle
Son ölümsüz
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar