Şu dizide keşke böyle bir sahne olsaydı dediniz mi hiç?

Ben şöyle bir sahne olmasını isterdim kız ve adam buluşmak için hazırlanıyor kızda ailesine mezarlığa gideceğini söylüyor adam da sanıyor ki Kafede buluşacak lar konu alıp yola çıkıyor işte ve ilk radevularinin bir mezarlıkta olması ilginç bir deneyim olabilirdi bence🤣🤣çokta romantik olur bence 🤪🤪

siz nasıl bir sahne hayel ettiniz 🤔🤔

😏😏
😏😏
Şu dizide keşke böyle bir sahne olsaydı dediniz mi hiç?
Cevapla