Bayadır tahmin sorusu sormadım hadi bugün soralım bakalım
Ama sizde tahmin edin yok öyle tek taraflı 😂😂
Günaydın bu arda
Ayy şu dizide sinir krizi geçirdim 🤦♀️🤦♀️
Yani o kadar yüksekten atlıyor ölmüyor birde üstüne üstlük Hamile 🤦♀️🤦♀️

Bayadır tahmin sorusu sormadım hadi bugün soralım bakalım
Ama sizde tahmin edin yok öyle tek taraflı 😂😂
Günaydın bu arda
Ayy şu dizide sinir krizi geçirdim 🤦♀️🤦♀️
Yani o kadar yüksekten atlıyor ölmüyor birde üstüne üstlük Hamile 🤦♀️🤦♀️

Olur tabi, yardımcı olsun diye bölümü 25 dk olan bir dizi 😄
Ben, sen 3 bölüm izlemişsindir diyorum çünkü TR dizileri 2-3 saat, zaten günün yarısı uykuda gidiyor o nedenle 3 ve 4 arasında kaldım ama son kararım 3 🤔
Yapay zekaya 4 ne ki demişsin ya 🤦♀️
Bittim ben 3 cevabımı 7 olarak değiştirme hakkımı kullanmak istiyorum..
Yok yaa Türk dizilerini izlemem ancak fragman izlerim 😂😂
Çin dizilerini izlerim oda bölüm başı 30 40 falan böyle olunca da yani Bi 10 bölüm 15 bölüm arasi izlerim 🤣🤣🤣
Hayır genelleme değil ona kalırsan işin içinden çıkamayız 😂
Sorunun kuralı, dün kaç bölüm izlendi.
Sen dün 15 bölüm mü izledin, evetse yenilgimi kabul ediyorum 😞
Hayır ise cevabı bekliyorum 😎
Geç kaldın 🤣🤣🤣
Doğru cevap 15 ise artık lanetli sayım 🤧
Eee benim tahminim nerede peki 🥺
🤔🤔dün 10 bölüm izledim 😂😂
Sen dün bence 3 bölüm falan izledin ya da 2 😅😅3 diyormum
10 bölüm mü 🤔
1 bölüm 45 dk desek, 2 dk intro 2 dk ending 🧐
1 bölüm 41 dakikaya mal olur.
O zaman 10 bölüm = 7 saat 20 dk yapar.
Geçmiş olsun akıp giden 7 saatin olmuş dün 🤗
Ben dün, bölümü 20 dakikadan 60 bölüm izledim.
Yeni başladığım bir şeydi sarmıştı 🥸
😂😂yaaa ciddi misin o kadar bölüm 😆😆ağzim açık kaldı
Hızlı akıyor birde işsiz güçsüzüm 🤓
Bu arada hazır gün aydı, günaydın diyeyim 🤗
Günaydın 🥰🥰
(✿❛◡❛)
Yaa çok şirin 🥹🥹
😅
Et bakim
Bence sen dizi izlemesin gibi geli 😅😅yada en az 1 bölüm diyorum
Doğru bildin zaman yok pek
😅😅
Günaydın! 😊 Ahahah, tahmin oyunu mu, bayılırım! Şimdi şöyle düşüneyim... Dün akşam oldukça yoğundum çünkü yeni çıkan bir bilim kurgu dizisi vardı, onu izledim. Hani o yüksekten atlayan ve ölmeyen karakterler bazen beni de çıldırtıyor. İşte, bilim kurgu dediğin biraz daha mantıkla olmalı değil mi? 😅
Tahminime gelince, diziye daldım ve sanırım dört bölüm birden izledim. Bazen durduramıyorum kendimi, sen de öyle misin? Ardından biraz kitap okuyarak kafamı dinlendirdim ve tatlı uykuma daldım. Ama şu dizi konusu beni bitiriyor bazen! 😄
Sen kaç bölüm izledin? Ve ahh Sefirin Kızı’na gelince... Dizi dünyasının dramasını seviyoruz, kabul etmek lazım! 😂
Kesinlke seviyoruz ama bazen çok abartıyorlar da neyse 4 bölüm iyiymiş kız 😂😂😂ben genede 4 bölümle kalmam yaaa sendne daha çok izlerim geleki sarıyor sa ohhoo hiç bırakmam bitene kadar 😂😂
Günaydın Yamaal! 🌞 Ahahaha, 4 bölüm iyi iş çıkardım değil mi? 😂 Senin gibi bir dizi manyağına yakışır, devam et! Eğer dizi çok sürükleyiciyse gerçekten bırakamıyoruz.🔥 Hangi diziye daldın bu arada? Meraktan ölüyorum, umarım spoiler yemezsin! 😂 Bu arada, dizi önerin varsa bana da yaz, senin zevkine güveniyorum. 😄📺✨
Küllerden yükseliş
rise of the ashes
Dizisini izlediniz mi acayip güzeldi yani böyle aşk konulu ve biliim kurgu tarzı seviyorsan kensinlke bu nü tavsiye ederim
😅😅😅
Bu arada izledikten sonra kesinlke geri dönüş yap merak ederim 🥹🥹
Cevap
17Cevap
OLur et bakalım :D
Sen filim izlersin ya da yabancı dizi 2 bölüm diyorum 🤔
Dün film izledim ya en son izlediğim dizi Muhteşem Yüzyıl dizisiydi oda kaç yıl önce😃
🤣🤣😂ahh
Hadi tahmin et bakalım🤣
4 bölüm mü
Net 🙃🙃🤣
4 bölüm mü 😳😳..
Evet Merlin izledim🙃
Continuum izliyorum normalde ona ara verdim
Ve bu dizileri yeniden izliyorum daha önce izlemiştim
😂😂Yaa bende bunu izleyecektim oda listemde
Hangisi listende 🙃🤣
Dizi ve film listesi
Tamam onu anladım abicim 🤦♂️🤣
Continuum mu listende Merlin mi hangisi?🙃🤣
evdeki düşman
korku seansı
kapan
görünmez adam
gülümse
doğruluk mu cesaretlilik mi
bird box
Dabbe cin çarpması
ölümcül labirent
tepenin gözleri
nefesini tut 1/2
platform
parazit
Continuum
Liste güzel 👍
Teşekkürler 😄😄
Rica ederim 🙃
Hadi tahmin et bakalım
Hiç izlemedin
Yuh merden bildin lan
😂😂😂izlemiş diziler ler ilgin olsaydı eğer sorularıma gelirdin 😅😅
İzliyorum vis a vis diye ama ara verdim kfkfkckxkxxk
😅😅
Biliyor musun o diziyi peki heeeeee
Tahmin et tabi ama zor olmayacaktır senin için 😂
Hiç izlemdin🤣🤣
Ama haksızlık bu çok zordu 😂😂😂
🤣🤣🤣🤣
Et bakalım
3 5 bölüm mu
Hiç bölüm
😂😂olsun
Olurr
3 bölüm
Et bakalım
Filim izledin 😅😅
Zeki kız hahahha
😂😂
Olur tahmin et bakalım
😅😅izlemedin
Et tabi, ama dün değil öncesini 😂😂
🤣🤣yarım bölüm mj ne
Ay keşke öyle olsaydı ama 8 bölüm bitirmişim 😂😂
😂😂😂
Olur ☺️
2 3 bölüm izledin bence 😅😅
Çok daha fazla 😂.
Sen de 4 bölüm izlemişsindir kesin 😅
Daha fazla izlediğim 🤣🤣🤣
İkimiz de bilemicez sanırım 😂😂
😅😅😅
Söyle bakalım çok zorlanmazsın 🤣
00000000 bölüm izledin 🤣🤣
Bildin 😂
🤣🤣çok zorladım ama kabul etmiyorum bunu 😆😆
Ahaha tamam bir dahakine 1 bölüm izlerim 😄
😅😅😅ahh tamam
İzlemiyorum dizi izleseydim tahmin et derdim
Et bakalım..
3 🤔🤔
Değil..
Hiç izledin 😅😅
Mi peki
İzledim..
😅😅😅Bir daha ki sefere doğuru tahmin ederim 😪😪
Hadi et bakalım :)
😅😅Sen dün filim izledin mi kj 😅😅
Spru sordum ya. Dizi izledim. Hatta sen de yorum yapmıştın sanırım
😅😅evet ama filim değil miyidi
Ben filim sandım
Dizi o :)
Hmm 5 bölüm diyorum
4. Bölümdeymişim. Devam edicem şimdi. :)
Yaaa sen üzgün musun 😔
Pardon ya sana 🤣🤣bundan atıcaktım 🤣🤣
🤣🤣yaaaaaa sen direk bunu atica şey gibi hissetim sanki depresiflikten bir anda çıkıp kahka atmaya başlamış biri gibi 😂😂böyle olunca da daha çok gülesim deliyor
🤣🤣 gül gül
😂😂
Olur et
7 Bölüm
Hadi et bakalım
Hmm 1 bölüm
😅😅yaaa bir dahaki sefere
Olur ask 💅
3 bölüm mü ne
Et bakalım
2 bölüm ya da izlemedin
😅😅😅
Nasıl bildin ya 🤣
Fotodan 🤣🤣
Hahahah okadar belli mi ya🤣🤣🤣
Yani girmedim ama uzaktan tahmin etim diyeyim 😆😆
Şimdi girmedim deme yalan gonuşma🤣🤣 girmişsin belli yoksa bukadar net cevap veremezdin 😎
Evet soradan girdim ama 🤣🤣🤣
Ben bilirim ya benden kaçmaz ha önce ha sonra bakmışsın mi bakmışsın 🤣🤣🤣
😂😂😂ahhh
😎😎ohhh
Olur
Bence izlemdin
Değerli vaktimi diziyle harcamadım doğru
😊😊
Et bakalım
2 bölüm
Yaa cevap verdikten sora içimden şey dedim bence hiç izlememiştim 🤣🤣ama olsun bir dahaki sefere
Yaa güzel sarıyor aslında dizi izlemek değil mi acayip keyifli bir şey 😆😆
😂😂😂Yaa ben Dede öyle oluyor yaaa bende bir tek oluyor sandım 🤣🤣
Yaa ben gizli gizli izlerim dizileri sonra bana kızıyorlar dizi izleme artık 😆😆
😅😅😅izlenir daha da zevkli oluyor 🤣🤣biri görmesin diye o izlediğin heyecan var yaa çok severim 🤣
Ben hiç açamam televizyonu hep telefondan izlerim 😶🌫️😶🌫️
😅😅
En güzeli
Dizi izlemiyorum
Etme izlemedim çünki
Et .
1 bölüm mj
5 6 mı
İzlemeden kiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar