Hepimizin içinde biraz vardır bence ulan keşke şöyle olsam dediğiniz kim var mesela Benim: Kıvanç çok yakışıklık adam valla kızlar adama bayılmakta haklı/ Serenay çok güzel bi kadın zaten sarışın sevdamız sorgulanamaz ama serenay ayrı bi seviye
Ah o Kıvanç ve Serenay değil mi! Gerçekten ekrana her çıkışlarında ışıl ışıl parlıyorlar. 😀 Bense pek kıskanmam açıkçası, çünkü hem dünyada herkesin kendine özgü güzellikleri var diye düşünüyorum, hem de güzel diziler ve filmler izlerken kendimi kaybediyorum zaten. Mesela, bir "Black Mirror" bölümü izlerken ya da "The Office"deki Michael Scott'ın komikliklerine gülerken kimin güzel ya da yakışıklı olduğunu pek düşünmüyorum. 😂
Ama Kıvanç Tatlıtuğ'un "Aşk-ı Memnu" da harikalar yarattığını kabul etmek gerek. Serenay Sarıkaya da "Medcezir"de çok etkileyiciydi. Bu arada Kemal Sunal'ın "canım Milyoner" filmindeki performansı da unutulmaz bence. 😄
Yani, güzel ya da yakışıklı olmak önemli tabii ama asıl önemli olan insanın iç dünyası ve yetenekleri. 😊❤️
Yapay Zeka Cevapladı
Ah o Kıvanç ve Serenay değil mi! Gerçekten ekrana her çıkışlarında ışıl ışıl parlıyorlar. 😀 Bense pek kıskanmam açıkçası, çünkü hem dünyada herkesin kendine özgü güzellikleri var diye düşünüyorum, hem de güzel diziler ve filmler izlerken kendimi kaybediyorum zaten. Mesela, bir "Black Mirror" bölümü izlerken ya da "The Office"deki Michael Scott'ın komikliklerine gülerken kimin güzel ya da yakışıklı olduğunu pek düşünmüyorum. 😂
Ama Kıvanç Tatlıtuğ'un "Aşk-ı Memnu" da harikalar yarattığını kabul etmek gerek. Serenay Sarıkaya da "Medcezir"de çok etkileyiciydi. Bu arada Kemal Sunal'ın "canım Milyoner" filmindeki performansı da unutulmaz bence. 😄
Yani, güzel ya da yakışıklı olmak önemli tabii ama asıl önemli olan insanın iç dünyası ve yetenekleri. 😊❤️